Separate names with a comma.
Måste ändå säga att jag är väldigt nöjd med popupkamera! Används ju bara vid videosamtal. Och om man nu tar selfies, vilket jag inte gör. De...
Har fortfarande inte fått någon uppdatering. Någon mer som är kvar på denna versionen?
Sen 15 minuter är det helt svart när mobilen ringer. Sätter jag igång den ser jag inte att jag har samtal trots att det ringer. Jag ser heller...
Tycker den är jättebra hittills! Har inte ont av Miui heller. Bra batteritid och bra kamera. Använder aldrig selfiekameran om inte barnen är med...
@Page03
Om jag drar ner rullgardin ser jag det, men jag vill ju ha en notifikation som syns längst upp i andra bilden.
Har fått flera sms nu som inte syns förrän jag loggar in.
Jo, men jag får inga notiser på låsskärmen trots att jag har valt det. Om jag nu gör rätt vill säga.
Fast jag går just nu inga notifikationer på låsskärmen, men trycker jag in min pin-kod och "loggar in" så syns de. Det var bra på min oneplus 3t....
Ingen notifikation syns på låsskärmen. Har inte använt mobilen då mycket, men framförallt är det sms och missade samtal jag vill ha...
Det är väl här?
Lyckas inte få notifikationsikoner längst upp på låsskärmen. Syns bara om jag låser upp. Hur har ni andra löst detta?
Skriver samma som i en annan säljtråd: Även med kvitto, hur går det till om man behöver lämna in den och de skulle ta tillbaka den och säga att...
Är också från Göteborg. Verkar finnas en del testpiloter. Även med kvitto, hur går det till om man behöver lämna in den och de skulle ta tillbaka...
Nevermind! Klart det inte går att uppdatera om man inte sparar ner zip-filen innan man flyttar över den från PC:n till mobilens SD-kort. :ehm:
Ja, hon har eget Gmail-konto. Så hennes appar är länkade till Playstore/Google? Att jag inte tänkt på det tidigare!? :-) Allt är enklare än man...
Hur sparar man ner appar?
Haha, ok. Tack för hjälpen. Jag är en sån användare som bara vill att det ska funka, men har förstått att det inte är riktigt så enkelt. Vid nästa...
Hittade en laddare på fyndiq!
Ursäkta en noobfråga, men fabriksåterställning görs genom att trycka på det lilla hålet som brukar vara på sidan?
Sambon ska få denna som julklapp på julafton. In med hennes sim-kort och sen uppdatera. Hur gör man sen? Hur tar man bort cache? Är det det enda...
Jag har bara usb-laddaren till mobilen. Ingen vanlig laddare. Vilken laddare ska man ha till denna mobilen? Butikerna verkar inte ha helt hundra...
Letar efter ett härdat glas till Axon 7, men alla glas jag kollar på verkar vara för små. Har inte fått mobilen än så undrar om skärmen är böjd i...
Verkar vara en del problem för vissa som uppdaterat. En del som tycker det gick lite väl snabbt att lägga upp uppdateringen. Själv väntar jag med...
Det blev mobilen från Webhallen. Tack för alla bra svar så snabbt!
Tack så mycket för alla svar. Ja, det lutar åt att jag köper den billiga från Webhallen eller en Mi Mix 2 från någon här på forumet. Kan inte...
Är det avsaknad av Google Play? Man kan inte bara ladda ner en internationell variant av Playstore appen eller liknande?
Hej, Är inte helt inne på det här med Kinahandeln. Har själv en Oneplus 3T köpt från Oneplus hemsida. Vill köpa en Axon 7 till sambon och har...
Mina MMS kommer upp som video. När jag får ett MMS kommer texten personen skrivit först och sedan kommer bilden. Detta är riktigt irriterande för...
Ja, sjukt irriterande.
Hej, Mina MMS blir konstiga. När jag får MMS kommer inte bilden och text på en gång utan jag får en video som först visar texten och sen bilden....
Tack för svaren! Har varit försiktig. USB c! Trodde de såg likadana ut. :o:ehm:
Ok. Jag trodde ju att en vanlig laddsladd med USB funkade, men jag får inte till det. Är det en specialsladd som behövs? Den lilla på bilden...
Jag har efter senaste uppdateringen låtit batteriet tömmas och sen laddat det fullt. Efter det hade jag konstant blått ljus som försvann efter att...
Efter att han laddat ur batteriet och sen laddat det igen så lyser en blå indikatorlampa konstant till vänster om frontkameran. Hur får man bort...
Tack! Nu funkar det.
Hittar inte internetanslutningar! :eek:
Läste på oneplusforumet att flera klagade på batteritid efter uppdateringen. Vad säger ni som uppdaterat?
Skärmskyddet som medföljer är redan på. Många som klagat på dålig kvalitet på det så jag köpte tempered glass.
Jag har inga problem med Vimla (Telenor)