Separate names with a comma.
Nån med RR 2.6.1 som har samma problem som mig att spel ex logo quiz mm hänger sig och man får dra batteriet? händer varje gång efter ca 2...
Vimmerby! //F
Vill tyvärr inte byta mot nån annan telefon då jag går tillbaka till min s2 och telefonen är olåst!
Säljer en ny galaxy s3 vit endast upppackad och testad va lite för stor för mig! köpt på expert igår! Pris 5000 inkl rek frakt!
finns fortfarande kvar !
Taget! du kan maila mig [email protected]
Ny tele endast testad över helgen fungerar bra kvitto och garanti från Expert köpt 24/6 bytes mot? ja nått roligt ! Pris bud!
hur ska jag förklara :) när jag "väcker telen med knappen" så står de du har x antal olästa sms på lockscreenen och de får kag bara bort genom...
Hej sitter här och får inte riktigt till de med telen har installerat go sms pro men får inte bort meddelandet på knapplåset att jag har olästa...
vill sälja eller byta min 3 dagar gamla Desire S mot en android med 4 tums skärm typ ox2 eller mot en Iphone 4 telefonen ska va olåst min e...
telefon såld
Kalas betällt nu:)
bärbar med bra prestanda i fint skick bra batteri tid ej mycket använd! garanti ca 1 år kvar kvitto följer givetvis med samt laddare! lite...
Ok till mail så fungerar den här med men inte till handycent samt så på min förra desire kunde jag ändra färg på leden de hittar jag inte nu Sent...
Tja fungerar inte den lilla led lampan i denna rom? Har att den ska blinka i handycent men får de inte att fungera mvh
kan du inte få de att funka på ditt nätverk så e de ju ingen ide att försöka över 3g med android dreamer för då lär de ju inte funka ändå:p
har likadant som dig och de e min img som inte funkar! kolla om du kan titta på din Db i webbläsaren de kan inte jag får bara bild i ca 1 sek...
de va ett trevligt välkommnande mot en ny vilsen Android kompis som behöver hjälp:p
bor i vimmerby! säljer den för 5200 + frakt vis smidig affär
kan tyvärr inte komma på nått som jag skulle vilja byta mot
EDen kändes inte rätt i handen för mig min desire känns tyvärr skönare! Min planering va ju att behålla den men men sånt en liveto_O
kan också bara rekomendera Jegor kanon fint skött affär!!!!!!!
stämmer bra de!
nu har jag testat denna telen i ca 20 minuter och känner att jag e redo att lämna iväg den till nån ny ägare! funkar perfekt och den e i ny skick...
sök på google efter "i have a dreambox"
192,168.1.5 e ditt ip och du ska inte behöva öppna nårga portar eftersom du måste va ansluten till ditt w lan med telen
Tror att din box har enigma 2:) e inte riktigt så fisk på här jag heller
installera först vplayer från market sen startar du dreamdroid trycka på meny/connection profiles/ kör en longpress på den som ligger...
har ett litet prob fick inte lpro att starta genom att använda home knappen utan fick ladda hem home switcher men när jag angett Lp som default...
e de rekomenderat att göra en hard reset och installera om sina appar efter uppdatreringen?
Tjohooo<3
de jag har i telen nu e 2,1 update 1 bredbandsversion 32.36.00.28U_4.06.00.02_2 kernel 2.6.29-0cb9f133 programvarunummer 1.21.405.2...
var kan man se om telen e rootad köpte min begagnad så de inte e därför jag sitter med picken i brödrosten och inte får nån uppdatering:ehm:
Jag har Telia så jag tror inte de har nått att göra vilken operatör man har!
Funderar på de med har väntat i ett par dagar nu och sitter här otåligt :)
den såg ju riktigt bra ut dock så hittar jag den inte på market vet ej om de beror på att jag kör 1.6
söker nått program till att mäta hastighet i knop nån som vet nått bra smidigt?
underbart vilken snabb hjälp=D
de gick inte att göra på min får inte upp de valet han får när han trycker på home knappen efter man har forcat stopp på sense:cry:
nu när de börjar dra lite i fiske nerven tänkte jag kolla om nån vet om nått bra och smidigt plotter program gärna med färdspår och så man kan...