Separate names with a comma.
Testade att byta till Nova launcher nu och det blev en himla skillnad, vet ej varför allt gick så segt innan :s Kör wifi så det bör inte ladda...
Tycker min 6P går extremt slött jämfört med min lg g3, har knappt några appar installerade eller något igång :s både snapchat och webläsarna går...
Kanske dum fråga, men hur ändrar man ordningen på dom 3 hemknapparna? Kollat igenom alla inställningar 2 ggr, men kan tyvärr inte hitta det :)
http://www.inet.se/produkt/1999677/huawei-nexus-6p-32gb-silver?utm_source=watchlist&utm_medium=email&utm_campaign=productWatchList#/specs Fick...
Då har man precis hämtat ut sitt paket från Dustin, kommer vara osocial ett tag framöver, ialafall i verkliga livet, här lär jag hänga flitigt...
Du som tipsade om den som var kvar på Dustin, jag älskar dig!! Den är skickad och påväg redan, är så sjukt glad. ni är så grymt softa på detta...
Haha nice, hade lätt varit på, men bor i Skåneland :/
Hoppas jag hann få en av dom 20, satte och spammade F5 på denna tråden innan, men missade såklart tråden just när du skrev inlägget (kollar...
La order nu med, f*n ta dom om det är fulversioner fulla med skumma buggar eller något annat skumt :cool:
Märkligt, snackade med komplett kundtjänst nyss och dom påstår att dom inte ens fått ett bekkräftat datum på någon av 6P lurarna. att dom då...
Inet har ändrat till 1 December på hemsidan nu iaf, känns ju sådär kul.. Finns där ingen butik alls som är 100 på att dom får till den 20onde som...
få den i handen den 20, eller få den skickad då? med tanke på det är en fredag så suger det rätt mkt :(
Gött, håll oss updaterade, beställde själv min där för ett par veckor sen. kan verkligen inte vänta mer, har väntat 2 veckor och dricker massa...
Idag när jag vaknade och skulle svara på sms, så syns inte det jag skickat i konversationsloggen, men folk verkar få smsen endå. Samt när jag...
Håller med, första gången på länge som något som inte heter ''Samsung galaxy'' har lockat mig till köp, en riktig knock-out på s4an för...
Älskar dig <3 Ska beställa en därifrån nu ;D
Grym Guide! Jag som fick min telefon igår blev sugen på att roota, fast jag fattade noll av dom andra guiderna jag hittade. Tack!:)<3