Separate names with a comma.
Rensa cachen för appen hjälpte inte. Får prova att rensa system cache vid tillfälle. Tack
Uppdaterade igår till senaste. Diggar nya "rullgardinen" men FB Messeger har spårat. Får aviseringar/notiser på gamla meddelanden jag redan sett...
Ringde Telenor Företag och vidarekopplingen hade inte lagt sig på direkt på abonnemanget/nummret. Lyckades lösa det tillslut efter att jag och...
Hallå där Jag har en S22 och kör med 2 simkort. Sim 1 är privata och sim 2 är jobbnumret. Mitt problem är att jag kan inte stänga av...
Kanske orelevant med omdöme så här sent nu när S23 lanseras närsomhelst men kör ändå Första intryck efter en vecka: Ruggigt skarp, inga klagomål...
Mitt intryck efter att ha sett lanseringseventet live samt några unboxing-videos: -Kan inte bry mig mindre att 3,5 mm jacket är borta, kör...
8+256 Midnight Black :cool:
Förhandsbokade en 8gb ram version igår. Ser det mer som 500:- extra för Midnight Black :cool:
Kör utan. Wallet-case på krogen kan ju vara bra för att ha mobil/bankkort/körkort på samma plats. Annars är det vänster framficka på jeansen som...
STREET by 50 - In-Ear Wired. Impedans på 32 ca 650 spänn dock
Jag har inte 4g aktiverat men i princip alla air-funktioner och använt den mycket flitigt sedan kl 16.30 idag fram tills nu och ligger på 65%. Så...
Är väldigt sugen på båda telefonerna men kan inte bestämma mig.. Båda telefonerna är ju väldigt bra men men jag tror sista frågorna står vid: -...
Precis som rubriken lyder: Det finns ju bara "en" Milestone att klicka på expansys. Är den obrandad?