Separate names with a comma.
Jaha Strålande, tack då förstår jag.
Hej Efter senaste uppdateringen (7.1.1) så dyker "Stör ej" upp i statusfältet vid ut/ingående samtal. Men försvinner då jag klickar på ljudutgång...
Har köpt en till grabben och undrar om ni kan tipsa om bra skärmskydd och skal/väska. Helst som man få plattan att stå upp.
Är det någon som vet läs och skrivhastigheten på samsung S4? Det är meningslöst att köpa ett klass 10kort om den inte klarar att nyttja kortet i...
Under 9dgr nu har inte min SE Arc lyckats synkronisera med google.com.android. Jag har försökt med att ta bort kontot, återställa telefonen, synka...
Denna uppdatering förändrade min telefon till en fantastisk telefon! Batteritiden är mycket bättre, flyter bättre än någonsin. Så nu äntligen har...
Aaaaaa så enkelt :) TUSEN TACK flawlless!!! Det har jag ju aldrig tänkt på
Har ett megaproblem som jag inte finner svar på någonstans, så jag hoppas ni kan hjälpa mig. Sitter på en Arc med senaste vers. och jag kan inte...
gammalt simkort? Telenor: Både jag och min fru har SE, jag Arc och frugan Neo. Hon får alla mina mms jag skickar, men många av hennes mms till...
Om du vill ha bort födelsedagarna från JORTE 1. Gå till din mobils standard kalender 2. Tryck Mer, inställningar, kalendrar 3. Där har du...
Höll på att bli skogstokig på alla dessa omstarter!! Efter ca 3 om dagen under 1månad nu så började jag provocera fram för att se vad problemet...
Jag letar och letar efter en app som har med hemekonomi att göra. Till Iphone finns det en där man lägger in sin lön, vad man handlar, räkningar...
I mitt första utkast skrev jag, men tydligen fick jag inte med det i mitt andra :) 1a gången berodde det på att hela skärmen blev gråsvart...
Hur många har vart tvungna att lämna in sin ARC på DOA? Jag har gjort det 1gång (efter 1dag )och måste lämna in den jag fick ut. För efter 8...
Tackar! Då vet jag:)
Slå mig på fingarna om det finns en tråd ang. Arc och kartor på minneskortet! Men jag hittar ialla fall inte någon vettig sådan, så därför frågar...
Japp, idag gick jag in i butiken och fick en ny. Tusen tack :)
TACK! Stort TACK det hade jag ingen aning om:D
Krasch bom bang Fick idag min arc och laddade den, startade upp den och började fixa allt. La in lite bilder från dator på min familj, la över...