Separate names with a comma.
Ni som tror att batteriproblemet för Nexus 6P loses med mjukvara har nog tyvärr fel...helt garanterat ett hårdvaruproblem I mina ögon.
Som DroidJunkie skriver så är det förmodligen till större delen batteriet som blivit dåligt. Men känns som att det bör vara något annat som ligger...
https://swedroid.se/google-tillkannager-android-7-1-2-nougat/ Vad tror ni? Kanske fixar batteriproblemet? Verkar ju vara en BETA som kommer snart...
En update för er som kanske är intresserade, min telefon är kanske 3mån gammal nu. Har jobbat hemifrån idag och haft väldigt lugnt på jobbet, har...
Tycker också synd om alla som har problem med batteriet :/ Jag har medvetet testat använda telefonen i -8 och med ca 15% batteri kvar utan...
Skulle också tro Samsung S7, trots att det enligt mig är en trist lur. OnePlus ägare är nog också nöjda då dom har ett kraftpaket till bra pris,...
Haha en liten rolig sak inträffade kring nyår när jag satt i min bil på väg hem, det blåste rejält ute och jag kör en äldre Audi 100, och morsan...
Vad knasigt att så många har problemet :s Själv har min fungerat klockrent sen inköp, batteritiden räcker gott och väl till det mesta under en hel...
Tycker 7.1.1 är stabil och bra, gillar nya funktionerna och batteritiden är bra.
Sitter med NMF26F nu, riktigt bra uppdatering! Blir intressant om batteritiden förbättras för de som haft problem, själv har jag haft bra sen...
Som tillägg är jag nu uppe i 5h 2min SOT med 10% batteri kvar. Detta trots fortsatt hög % Androidsystem.. Hur laddar ni era telefoner? Jag laddar...
Intressant, kolla denna för mig idag. Youtube och twitch, hög batterikonsumtion men hög SOT
Finns en risk ;) Min 6 fick ryka snabbt.
Nej alla har hört mig utan problem, oavsett om jag suttit inomhus eller på tåg/bil.
Mitt betyg så här en månad efter inköp är att jag är grymt imponerad av 6P. Kommer från ett par år av iPhones och kände att iPhone 7 var...
Sen beror ju allt på HUR man använder telefonen. Jag kan ju ha extremt långt SOT om jag endast surfar på webben, om jag däremot spelar så blir ju...
Bluetooth har väl generellt sett sämre ljudkvalitet än trådat, så jag skulle behålla trådat om jag klarade mig med volymen.
Jag har ca 25% kvar, SOT ligger på 3h 21m. Verkar som att batteriet funkar fortsatt bra för mig. Idag har dock Android system stått för 15% av...
Vad kan det vara för hårdvara som krävs för assistenten? Är inte 100% påläst...
Av det jag läst bl.a på Twitter så verkar ju inte stödet försvinna direkt. 6P kommer fortfarande ligga i framkant för uppdateringar osv. Sen ska...
Har inte nämnt något om prisvärdhet för min egen del, det jag syftar på gäller TS. Men det jag skrev är ju också såklart min egen åsikt, jag har...
Pixel XL absolut, tycker Samsung och iPhone är tråkiga i jämförelse. Har just nu en Nexus 6P som jag fullkomligt älskar, och kommer tidigare från...
Här vid 53% så har jag över 2h SOT.
Supra är bra märke, känd för sina kablar och dosor :) Förmodar att Nitro är bra hörlurar också
Ja min är kanske 1 månad gammal, fick uppdatera till 7.0 på direkten så har inte hunnit köra något annat.
Har testat nu, gick faktiskt helt OK :) Det jag upplever med 6P kontra min iPhone 6 är att man behöver höja rätt rejält för att komma upp i volym.
Har grymt bra batteritid på min Nexus 6P med 7.0 Får ca 4,5h skärmtid vid normal användning och ljusstyrkan på 50%.
Kan tillägga att jag klämt på farsans Samsung S7 Edge, och enligt mig känns Nexus 6P redigare i handen och Nougat är ju så mycket bättre än det...
Fick min Nexus 6P igår och satt och trixade och uppdaterade hela kvällen. Sitter just nu med Nougat och är extremt nöjd! Vilken telefon! Kommer...
Oooh, nej den pengen lägger jag inte på en telefon köpt utanför Sverige...DOA eller vad som helst och vipps så sitter du där med en dryg/svår/lång...
iPhones lurar kan vara de sämsta lurarna som kommit med en telefon, undvik dom som pesten om du har någorlunda öron för ljud/musik. Dom funkar OK...
http://www.fyndborsen.se/xtz/horlurar/earphone-12 Har dessa, riktigt bra ljud. Finns även en DSP app till Android som förbättrar ljudet...
Min iPhone är inte android ;) det som är felet. Nej men seriöst talat så är det mycket pga iPhone 7 som är en besvikelse och då jag vill ha så ny...
V20 är enligt mig den mest intressanta Androidluren jag sett nånsing. Notifieringsraden där uppe är mer ljusstark än V10, och resten med Noughat...
Vad ska du sälja den för? ;)
Sitter i ett litet dilemma, är sugen på en P9 Plus men Telia säljer inte Plus modellen, bara vanliga P9. Rabatten är väldigt bra nu när jag ska...