Separate names with a comma.
Tack! Jag ska testa att göra så! Tror du metallplattan stör oxå? Jag testar att ta bort den från skalet först iaf.
Jag har försökt kalibrera kompassen med Google Maps flera gånger men inte lyckats få annat än Låg känslighet. Har skal i plast med en liten...
Jag har likadant på min i FB-appen. Men inte nån lösning tyvärr..
Har du inte inställt så att klockan hämtas från "mobilnätverket"?
Skrev tidigare om att Dustin skulle leverera min först 15 feb. Men nu verkar de skickat min idag! Märkliga besked, bara tur att jag inte redan...
Beställdes på Dustin.se, de brukar vara pålitliga och snabba. Men det här är skumt
Hmm, beställde igår S21 Ultra black 256GB från Dustin, med leverans från 25/1 och idag meddelade de att det var förseningar och leverans först 15...
Har precis installerat Nest Router med en access punkt. Dock funkar inte assistenten. När jag ska lägga till accesspunkten i Home så säger den att...
Det har jag inte märkt på min. Är det när den ligger ner eller är när ni har den i handen? Min tänds ju upp när man tar upp den från liggandes...
Jag hade liknande problem när jag kopplade chromecast (ej ultra) via hembioreceivern. När jag kopplade chromecasten direkt i TVn så upphörde...
Du kommer bli helnöjd! Mycket som är förbättrat på 3 generationer. Större skärm, mindre ramar. Bättre kameror. Bättre fungeravtrycksläsare, dock...
Har Telenor och också detta problem, sjukt störande. Uppdateringen löste det inte. Löser det sig om man får nytt Sim?
Du har inte fickludd i ladduttaget i luren? Har haft problem med det tidigare
Det är inte fickludd i telefonen då så kontakten inte får kontakt? Har själv oxå fått detta några gånger men tror det bara varit med icke...
Det sägs att glaset på S8 och S8+ är mer tåligt mot sprickor men samtidigt mer känsligt för microrepor. Jag köpte nåt skydd i glas först men det...
https://swedroid.se/forum/threads/kameran-kan-ej-fokusera.148414/
Precis jag läste att man ska kunna skaka igång den. Ska testa det nästa gång. Blir väl till att lämna in den hos Samsung här i Kista så...
Jag har oxå detta problem med min S8+ Riktigt störande, allt är toksuddigt. Det händer inte varje gång jag startar kameran men rätt ofta. Började...
Jag kör oxå Package Disabler Pro med PDPE på min S8+ för att stänga av Bixby. Men den kom med från min S6 så den har varit med sen jag fick den i...
Har oxå stört mig på att den blivit vit.
Ja den gick ju igång tillslut efter många försök, läs ovan. Stoppa in laddkabeln och håll in powerknappen lääänge, minst en minut. Testa...
Nu lyckades jag få igång den. Efter typ tionde försöket att hålla in power väldigt länge så kom en laddningssymbol, sen gick det att starta den....
Min fru fick sin S7 Edge igår och nu precis när hon facebookade så frös telefonen, varken skärmen eller hemknapp tog emot input. När hon sen...
Jag får oxå nätverksfel :(
Vilken soppa, minst sagt. Hoppas det löser sig!
FHD (FullHD) bör räcka till det mesta. UHD (4K) tar en himla massa plats och kräver väldigt mycket kraft för att spelas upp och jag har svårt att...
Om man kör högre upplösning än FullHD eller 60 fps så kan man inte fota samtidigt. Kolla vad du har har inställning. När man väljer...
Jag fick tips här på swedroid att regga minst två fingrar. Ibland strular den ena tummen men då funkar den andra. Eller har du redan haft två?
Haha, bra där! Får göra detsamma!
Inga repor här efter 2 veckor. Det utan skal, och har åkt i golvet ett par gånger men inte sett nåt. Klart man inte vill ha repor men om det...
Jag hade 100% imorse med nattklocka och min fyrkantiga laddare.
Jaså är det därför den glider av :s suck..! Jag köpte min laddplatta på Telenor-butiken på Sergelgatan, säljaren såg att jag hade en Edge då han...
Jag testade min trådlösa laddare inatt men telefonen hade glidit av och inte laddat alls så men ska kolla imorgon hur det blir på min. Har...
Min fru har en N5120 (LTE) Jag kontaktade Samsung ang att det fortfarande var 4.1.2 och fick svar igår. Svaret nedan: Tack för ditt mail...