Separate names with a comma.
Kör KG2 får fina reslutat!
Har inte läst genom alla 42 sidor men är det bara jag som har färgfel när det gäller youtube / imdb(trailers) mm.
Hejsan har haft 9,5 med JVK och Dark Core 1,2 nu 2 dagar nu helt plötsligt så funkar inte mitt 3g nät vet ej om det har nåt med uppgraderingen att...
Inge meddelande ännu kan någon styra en jig? betalar bra!
Toppen! Dra ett privat meddelande när du eventuellt ha fixat en då!
Ingen vänlig själ här som skulle kunna fixa en? betalar för fika brödet och mera! För dem kontakterna jag har är främst inom sälja branschen och...
List of devices attached sen bara svart så jag hade nog inge tur. Alltså behöver jag en jig ?
Värkar inte funka datorn känner inte av mobilen. Får bara en loading ring som laggat upp påminner om lightbox loadingen fast upp laggad.
haha okej kommer ännu en färsking fråga finns dt någon simpel guide för detta? så jag kommer till adb osv sen skriver så där :D
Läste det någonstans också men hittar inte nån riktigt guide är inte riktigt hemma på detta område. Så vet inte hur jag ska göra det exakt .... :/
Ja jag tycker det! Skulle vara skönt att få en fungerande mobil igen !
Gör sån åt mig så kan du få betalt! :)
Jadu fråga mig inte, klantig som fan.....
Hallå där alla androidare! Klantig som man är har man brickat mobilen helt. testat alla kommandon 3 knapps och allt. Insett att enda som går...