Separate names with a comma.
Ok, så det dröjer lite tills det funkar på svenska då
Fick 6an igår. Jag får inte now on tap att funka?? Försökt hitta nåt sätt aktivera, men funkar ej... Funkar det för någon här?
jo... ok tack
nä inte bara du, min laddar ur sig 70-80% i standby under en natt ibland. Har inga konstiga program eller så installerat. Oftast räcker en full...
Testade xperia Neo och Arc idag lite och de känns helt klart rappare i reaktionen än x10an trots man nu har 2.3. Är det så det är eller är min X10...
Testade Mirens widget och den var ju rätt ok, får köra med den så länge :)
timescape-widget kan man väl strunta i, rätt opraktisk att jobba med Va gäller snabbknappar kan jag rekommendera elixir, gratis på market och...
Den youtubewidget som dök upp i.o.m 2.1 funkar inte så bra för mig. Det är lite synd för jag gillar den annars. Det är sökknappen och spela in...
word! :)
Exakt den jag tänkte på! Tack ska du ha! Helt underbar den där TAThome. Va synd att den inte går o ladda hem då, eller? VILL HA! Någon som vet...
Sökt på det nu o inte hittat någon klockwidget från htc som har det jag söker. En länk till youtube där htc´s alarmklocka visas skulle uppskattas...
Testade den, ganska trevlig, men det var inte den jag var ute efter :) tack för tipset ändå
Hej! Jag såg för ett tag sedan på Internet en app där man genom att trycka på klockan kunde ställa in larmtiden direkt. Man drar med fingret runt...