Separate names with a comma.
har också haft problem med wifi anslutning till min galaxy s4 active från en D-link router, såg nu att det finns en FW uppdatering att ladda hem...
Hejsan! Jag har haft oerhörda problem med wifi:et till min s4 active hemma i lägenheten (Har en D'link DIR-855) Googlade runt lite och märkte att...
jag har samma problem som er andra, kan inte ta bilder... det står "det gick inte att spara filen på SD-kortet på grund av otillräckliga...
kolla i applikatonstråden, såg där att folk skrev om appar som använde blixten till kameran som ficklampa
Var får man halva försäkringspremien insatt? Är det så för alla eller har du hemliga ninjakontakter någonstans och får special erbjudande?
jo lite så jag tänkte också, jag har ju drulle på hemförsäkringen, men samtidigt är det dumt att snåla med försäkring när man ändå köper en...
En tanke som slog mig... Köper ni till en försäkring till er Desire? Eller tar ni den på hemförsäkringen? Såg att försäkringarna är ganska...
ah ok, tack för snabbt svar, och det är nog som du säger, en vanesak:)
pinnacle, är den bekväm att hantera med en hand?
känns nästan som att någon hackat sidan, HTC legend finns inte kvar i "butik" fliken och dem ska dom sälja nu, jag frågade halebop igår när de...
låter kanon! Är ruskigt nyfiken på att få höra vad "vanliga användare" tycker!
haha jag gjorde samma som dig aeqvist, startade en ny tråd, men är man nyfiken och otålig så är man :)
Webhallen: HTC Desire levereras med: • Quick Start Guide • Reseladdare, TC P300 • USB synk kabel (Micro-USB till USB) • Batteri • Headset med...
Jag tänker som så många andra här märker jag, Legend är ruskigt snygg och "välbyggd". Men Desire slår den vad gäller hårdvara med hästlängder...
ok, tack så mycket, jag sökte men hittade inget vettigt, ledsen att jag startade en ny tråd...
Är det någon här som fått sin desire? Och hur var ert första intryck? Och vad jag har hört så kan skärmen vara lite "rosa-aktig" i tonen, har ni...