Separate names with a comma.
Någon??
Vad betyder rådata i google maps,någon som är duktig på hur google maps funkar och kan förklara mer för mig hur jag kan förstå den sk...
Där där det står dammråttan har han husvagnen o där ligger vi o sover vid den tiden
Kan ni svara på en sak till för nu har jag varit med han i husvagnen där han jobbar i 2 dagar o hans platshistorik visar att han varit på ett...
Alltså vilka ord ni använder haha inrapportering! jag får inte ihop detta nånstans,han nekar att han varit där o ja får ju bara tro på hans ord...
Såg det nu att då skulle han bara varit typ 10 min i partille o sen bil direkt t sobacken igen o det låter ju märkligt med!
Hur menar du med fina linjer? skickade en bild innan här i tråden
Nej jobbet ligger mellan Borås o Viskafors,sobacken!
Usch va rörigt! tror inte ja förstår riktigt,grejen är lite komplicerat nämligen! min sambo hade denna position i sin telefon,och när jag såg...
Oki så vi säger att man använder ett företags wifi etc så kan det vara därför platshistoriken visar att partille är besökt den dagen? eller är ja...
Hur menar ni med trådlösa accespunkter?
Oki tack för svar!
Hmm! kan ju inget om sånt här men den visar liksom inte så om man sökt en adress eller nåt bara? wifisamtal?
Skickade en bild nedan
Kan den visa närmare 5 mil fel då?
[ATTACH]
Finns alltså ingen möjlighet att nåt annat kan göra att platsen visas?
Hej är ny här och har en fråga angående platshistorik i google maps! är det platser jag besökt fysiskt den visar eller visar den även annat?