Separate names with a comma.
Det är korrekt.
[IMG] Play Store Har skapat en reddit app för att se på biler på reddit. Undar lite vad ni tycker om designen och själva iden ? Ge feedback!
Uppdatering finns nu på play store!
LeagueDroid LeagueDroid är en app som hjälper dig när du kör LeagueOfLegends. Appen kan visa det mesta du behöver såsom data om Champions och...
Ny version!
Ny version uppe ! Skickat från min HTC One X
Tack för feedbacken! I den nya versionen som jag snart släpper har jag bland annat fixat detta och gjort en"copy url to clip board" knapp!
Använder också tele2 och fick exakt samma problem när jag uppdaterade till 1.29 :( Skickat från min HTC One X
3000+ Downloads! :D 3000+ Downloads! :D
Version 1.6.6 finns Med ny sökfunktion som funkar mycket bättre Visar också bilder till serierna! Såhär ser det ut nu! [IMG]
Är det märkbar skillnad i prestanda och speciellt bateritid i custom rommarna? Skickat från min HTC One X
Håller helt med , min bror köpte något noname skydd och det är grymt bra. Ska försöka hitta det till min hox med! Skickat från min HTC One X
aaa
Fick min HOX för 3 dagar sedan, den fungerar mycket bra och har inte en enda sak och klaga på. Det jag var lite orolig för var att batteritiden...
Version 1.6.5 fixar några buggar som blivit inraporterade bland annat att iconer försvinner på högupplösta skärmar! Till nästa version kommer...
Aa, så är det nog :) Får se när jag får min, hoppas det inte ska vara något fel!
Har en HOX beställd, kommer förhoppningsvis på onsdag :D. Grymt skönt att äntligen få läsa en tråd som inte trycker ner den helt totalt :P Blir...
version 1.6.3 Ny version uppe. Notifikationer funkar mycket bättre du kan använda den fysiska sök-knappen för att söka Några andra fixar
Tack, alltid bra när någon bekräftar att det funkat!:) Skickat från min HTC Desire via Tapatalk
Släppt version 1.6.1 som fixar bugget med att inställningarna kraschar. För mig funkar det utmärkt med utorrent, så ska kolla över vad som kan...
Ny version ute 1.6! Version 1.6 är nu ute! Den stora nyheten är att appen nu kan notifiera dig när en av dina favoritserier har släppts! Nytt:...
Har själv tänkt på detta men har hittills inte hittat ett bra sätt att göra det på. Men kommer kolla mer på det, för det skulle ju vara grymt bra! ;)
Icon Frågar igen om det är någon som skulle kunna vara intresserade av att göra en icon till Eztvseries? :)
Tack så mycket för att du bekräftade att det funkar på tablets! Nästa steg på tablet fronten blir att ändra så att den använder platsen på skärmen...
Ni som har tablets vore det väldigt bra om ni kollade om den senaste versionen 1.5.9.1 löste vit på vit buggen Sent from my iPad
hittade just problemet till detta, verkar vara att den renderar bilden med gpu istället för med mjukvaran. Tror det ska vara fixat nu! Ny version...
Kan inte hitta vad som kan vara fel för dig... I nya versionen 15.9 har jag fixat en inställning för tablets som gör att man kan köra hela appen...
--- En tillfällig fix skulle kunna vara att gå in i inställningar och välja helsvart bakgrund (glöm inte att spara ), kan tänka mig att detta...
Får återkomma om problemet, verkar som detta problem bara uppkommer på stora skärmar... Ska exprementera lite i emulator och se om jag kan hitta...
vad kör du för android version ? det verkar inte som din supportar transparenta listor?
Själv har jag inte detta problemet att releas texten inte syns, kan du posta en screenshoot? Med den tomma vita bilden, menar du texten med...
Version 1.5.8 Version 1.5.8 finns nu på playstore! Hela appen har fått sig ett lite ansiktslyft! Ladda ner och testa! [IMG] [IMG]
Vad tycker ni om version 1.5.7?;)
Version 1.5.7 Version 1.5.7 Detta är nytt : Ny standarbakgrund Det finns nu några inställningar som du kan ändra! Fixat lite med färger Lite...
Någon som har testat 1.5.6? Vad tycker ni om "seen episode" funktionen? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Version 1.5.6 Version 1.5.6 är nu ute, stora nyheten är bland annat att du kan markera avsnitt du sätt så att appen håller reda på dem åt dig! [IMG]
Fler som har synpunkter på vad som ska finnas med i nästa version?:)
Tack för många bra ideér på förbättringar , ska kolla över och se vad som kan bli bättre. design är svårt, så det var mycket bra och ha en mockup...
Okej det får bli att göra det till nästa version!
nya versionen 1.5.5 använder nu denna font ! :D