Separate names with a comma.
Har använt denna ROM dagligen sedan build 20, är mycket nöjd med den, och nu med build 29 så blev den för min del ännu bättre.
Andra dagen på min semester idag! + regn = htcdev - unlock - flash. :)
Är det någon som har problem med att appar inte "kommer ihåg" inställningar, jag får logga in om och om igen på de flesta appar efter uppdatering,...
Bara för att förklara, det är ju inte 3 som själva brandar, utan de får en brandad version levererad av HTC utifrån hur 3 vill branda sin ROM.
Nej de går inte via 3, däremot är det skillnad på en obrandad och en brandad telefon. En tre-brandad, olåst telefon, letar bara efter...
Jag får detta missljud så fort jag har en aktiverad equalizer eller beats. det spelar ingen roll om jag har hörlurar eller kör med...
Jag får ibland, när jag plockar upp telefonen ur fickan, skriva min PIN-kod. då vet jag inte hur länge jag varit utan kontakt. Detta händer 1-2...
Jag får knäppande ljud ifrån många appar, oavsett hörlurar eller om jag kör med högtalaren. Det kan ibland knäppa till om jag ändrar volymen......
Har testat säkert 10st ROMs innan jag hittade den här, fungerar perfekt, är snabb och stabil. Hade problem med Force close på DSP manager i...