Separate names with a comma.
Använder Nova Launcher med SMPL White icon pack :) [IMG]
Både jag och nej, tror jag. Har nog med uppdateringen att göra, men mer pga någon app som låg på SD-kortet och tyckte illa om uppdateringen än...
Lite lagg och så, till en början. Nya Sense helt ok, men bytte launcher igen. Det som irriterar mig just nu, är att microSD-kortet har slutat att...
Hm... är lite sugen på denna - helt klart en intressant platta. Behöver en ersättare till min gamla netbook som slutat ta laddning (orkar inte...
Jag hade först tänkt skaffa mig en Desire S. Var ganska inställd på den - lagom stor, sygg design osv. Problemet var att jag behövde en ny...
Du har nog bara tappat mottagningen. Pröva att slå av/på 3G, det brukar hjälpa. Funkar inte det kan ta ut/in SIM-kortet fungera, men det borde...
Märkligt att ingen reagerat på detta... Själv har jag väldigt svårt att tro att wifi-bruk blivit registrerad som dataroaming. Mer troligt att det...
Är väldigt sugen på en Desire S, då min Tattoo numera känns lite trött och föråldrad, och då jag vill byta upp mig. Visst är det frestande nu...