Separate names with a comma.
Kom upp för mig med på min G6. Tänker inte blint acceptera denna update, om det är nått misstag som LG skickat ut. Avvaktar för nu.
Kör denna nu med default kernel(691/176) sedan söndags. Fungerar klockrent. Mycket trevlig ROM. Inget lagg, låsa upp den ifrån sömnläge fungerar...
Detta är goda nyheter. Tänkte flasha 3.3Final idag. Men så kommer 4an med A2DP fixat! :D Flash flash flash :)
Kolla dina APN settings. Du får nog ställa in dom manuellt. https://swedroid.se/wiki/index.php/APN-inst%C3%A4llningar
Absolut, och det gör jag i 3.0. Men tydligen hade han i 3.3RCn satt en pre-setting med klockan att vara låg. Så låg att man höjer lite på...
Jag kört 3.0 ett tag nu, och gillar den skarpt. Som det verkar är 3.3 mycket bra. Inga stora buggar enligt tråden på xda. Lite orolig över...
Själv har jag köpt HTC telefoner uteslutande i många år. Qtek9100, Första gen HTC Touch. HTC Diamond och nu min Hero. Touchen och Diamond hade...
@meSos. Det där med låsskärmen kan beror på att du har klockat din lite FÖR lågt när skärmen är släckt. Testa att öka några steg så kanske du ser...
Tusan också, vänta tills söndag! I denna värld hinner jag ju gå i pension :p Tillbaka till 3.0 så länge :)
Hej och välkommen. Nackdelen att roota telefonen är att garantin försvinner. ganska självklart. Annars om du frågar runt så tror jag inte att det...
Jag har spammat F5 i 2 dagar nu på tråden i XDA forumen. Men från vad jag kan se så har ingen hittat felorsaken. Det verkade som en stund att det...
Skulle ju ha testat denna idag(v3.2) Men ser nu att även den har batteriläckaget :/ Så är lite kluven om jag ska köra in 3.0 eller om jag ska...
Jag ska testa denna imorgon(ska sova nu). Men jag kommer göra en wipe. Jag återkommer imorgon hur det gick.
Hur går det med testningen av version 1.5 av denna? Kommer vi bli glada? ;)
4 Minuter sedan: Feeyo arbetar snabbt ;)
Nu finns det en stock-klockad release av 1.4.1Fixed som har orginal hastighet på 528MHz för dom som inte vill/har problem med OC releaserna.
Läste det med root accessen som buggade. Men det är enkla grejer att fixa. Men för mig måste en ROM vara stabil, det är prio #1. Det var därför...
Tänkte nästan flasha denna nu på morgonen. Men läste precis igenom tråden på xda imorse. Och det verkar vara en del småstrul med denna också....
Det var 1.4 som inte fungerade om man gjorde en wipe som jag läst det som. Enligt bugtrackern och tråden på xda ska detta vara fixat i 1.4.1....
Jo, jag såg det nyss att wlan.ko filen saknades :) Bra att jag hade is i magen och väntade :)
Det verkar vara några som har problem med 1.4 på xda. Hur funkar 1.4 för er som testat den här?
Goda nyheter. Ingen "sneak peak" på vad som menas "+ mycket till"? Eller är det att vänta tills du gör releasen officiell? ;)
Låter mycket bra. Jag letar som tusan efter en ROM att ersätta min orginal. Redan flashat in ny recovery. Denna ROM är på min "shortlist"...
Om ni kör orginal. Så testa av avinstallera en massa apps som inte behövs. Jag hade precis samma problem till förra veckan. Sedan började jag...
Enligt nyheterna ser det bra ut, på pappret. Återkom gärna med nån rad om hur den är. Letar ny ROM till min hero, väntar på nya SenseHero och...
Du har PM ;) Hoppas jag hinner ;)
Jag använder själv Trapster och det är en trevlig app. Dock som Gambleputti säger så måste man vara uppkopplad, dock så fungerar det riktigt bra...