Separate names with a comma.
Har inte märkt någon märkbar skillnad på 47:an och 50:an, batteritiden är stabil som i nästan alla andra kernels. Ska lägga in 51an nu. Återkommer...
Vet inte om de hjälper dig men jag uppnår ungefär samma, dock med 3g så de verkar vara lite av en glädjekarta.
I Blev slö efter jag bytt till r27. De som är problemet är att de tar tid innan den börjar laddar. När den väl börjat ladda så funkar de i ca 10...
Har sjuka problem med mobildatan. Sjukt slö. R27. Någon annan? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
R23 Kör samma kernel som dig och har fått sjukt bra batteritid. Standbytiden är oerhört imponerande då den inte förändras någonting under en...
Funkar för mig, iaf från messenger, sms, fb ruzzle och tapatalk. Någon speciell du tänkte på? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Kör med 20121212 som de står på deras sida :) Edit-Buggen som jag posta om innan, tomma widgetrutor, verkar vara löst med senaste...
cm-10.1-20130103 Stabil o bra build, bra för everyday use enligt mig då de jag använder funkar som de ska. De som är lite störigt är att när...
Var helt uppe i att roota N4:an när jag skrev märkte jag efteråt. Länken till guiden jag posta ovan funka för mig :) Tack för en bra guide :)
Win 8 users Testade köra en F8 vid reboot. Detta funka inte för mig. Använde mig utav denna guiden. Install unsigned drivers Win8
Done deed.
Hoppas nu att ni får era efterlängtade telefoner! Hoppas nu att ni inte hypat den för mycket bara. 25xx inlägg/168 sidor innan ni fått den är...
Jag tycker batteritiden är helt ok. Den håller en dag (och lite till) med vardaglig användning.
Min vart på pending tills den skickades. Fick min idag. Totalt blev de någonstans vid 3300 för en 16gb från us. För övrigt är de en jävligt...
Nej de har jag inte. Frågan rörde dock bara frakten. Därav min nyfikenhet. Momsa lär jag få göra. :)
Hade du några speciella tillägg på din frakt? Dhl, fedex ? Tycker bara de låter lite dyrt. Betala nämligen bara 288( 20% off, annars 345) i...
Ni som kör via myus.com. 20% off på fraktkostnaden om ni kör med denna koden FIRSTSHIPUS Den gäller dock bara på första leveransen.
Samma sits för mig. Pengarna är dock dragna från kontot. Den beräknade leveransen för mitt paket var igår enligt packagetrackr.com Enligt ups...
Jag fick precis igenom min order. Med svenskt kort, dock ändrad adress inne i wallet till myus.coms. Körde via hma vpn. Att ändra adress kanske...
Tradigt då detta är en oehört stabil o bra Rom. :cry:
Jag får inte fram några alternativ alls när jag väl går in på people o sen försöker linka iohp kontakter. Har testat att avinstallera facebooks...
Skitnice och stabil ROM! Alles är super, so far. Kört den ett par dagar nu och har efter några försök insett att de inte går att linka ihop...