Separate names with a comma.
Vill bara nämna att Halebop har Galaxy Note II LTE (olåst) för 5353kr med kontantkort....
Läste också den, har även läst de som tycker batteritiden är sisådär. Svårt att veta förrens man testat med sina egna vanor. En annan grej...
Min Lumia 800 har inte alls bra batteritid. Jag måste ladda den upp till 2 gånger per dag. Det kan komma att förbättras med mjukvaru-uppdateringar...
Se där! De verkar ha slängt in det i senaste uppdateringen? För mig är det ju försent men grattis till alla som köper WP-lur fr.o.m. nu.
Det är min störsts rädsla med N4. Min Lumia 800 har kass batteritid och jag har verkligen tröttnat på det!
För mig funkar det med alla konton förutom huvudkontot, där kan jag enbart välja om jag ska synka mail eller inte. De andra kontona kan jag välja...
Som jag skrev tidigare, förklara gärna hur. På WP 7.5.
Luuugn och fin nu. Löjlig, onödig och även felplacerad (mod får gärna flytta) kan jag köpa, men att Facit skulle ta illa vid för den här tråden...
Istället för att alla andra trådar ska spammas, så skapar jag en tråd som kretsar kring Facit. Har du en fråga som bara finns i Facit? Ställ...
Ja Facit är ofta otrevlig och skriver onödiga (enligt mig) inlägg. Tycker det är ganska uppenbart att han bara vill ha en hög post count. MEN,...
Nej, det är Spotify som är utgivare om det är Spotify som står i market place. Det betyder inte att de har utvecklat den. Jag har själv...
Du får tro vad du vill, mig kvittar det. Det är så det ligger till iaf. Och som utvecklare kan jag upplysa om att bara för att du utvecklat ett...
Inte i WP 7.5 som finns för tillfället. WP 8 vet jag inte men enligt Connecting går det där. WP 8 har jag inte så bra koll på, jag refererade...
Ditt huvudkonto eller vad man kallar det måste du synka alla kontakter, ja. Du kan inte ens välja att inte synka någon. Förklara gärna hur jag...
Skulle nästan vilja säga verklighetstrogna färger. Släng på lite saturation (lär finnas out of the box) så har du "varma" färger annars.
Har bara läst första inlägget och tänkte ge mina tankar på WP och Lumia 800. Jag har kört iPhone i 3 generationer fram till 4S och köpte en...