Separate names with a comma.
jodå, det tror jag faktiskt…
Ja man blir riktigt sugen alltså…
japp det verkar så, men det är galet bra pris ändå… men det suger att binda upp sig på 15gb för 299kr/mån
Elgiganten har rätt bra pris på S21 ultra 128gb med 24 månaders abb från 3. telefon: 200kr /mån 3 surf 15gb: 299kr / mån totalt 499kr/mån i 24...
Det stod att man var tvungen att utnyttja erbjudandet innan den 10:e, men det gällde bara telefoner köpta 1-31 december. Jag köpte min den 4:e...
Kampanjen gällde bara i december, men du kunde få den ändå?
+1 Här också om du vill. :)
Hej! Jag sitter just nu med en iPhone XS 256gb som är riktigt bra, men jag fick tag på en Note 9 på Mediamarkt för 6999kr som är på väg till...
Jag kan inte mer än hålla med. Jag har haft en vanlig s8 som jag verkligen inte gillade pga den böjda skärmen och fingertrycksavläsaren. Nu...
Jag ångrar mitt köp av S8:an, och vill gå tillbaka till en S7:a, men inte för samma saker som du. Jag älskar android, man kan verkligen göra...
Tack! Blir samma pris som att köpa det från bumpy eller phpnelife i Sverige då.
Jag vill ha ett spigen neo hybrid, men hittar ingen som skickar till Sverige.. var hittar jag det?
Samsung har ju ett eget officiellt skärmskydd av plast, som kostar 149-199 för två skydd, jag hade utan tvekat köpt det.
Exynos är; Snabbare Svalare Mindre strömslukande Tillverkad av Samsung. Snapdragon är gjort av Qualcomm och jag tror att de äger en massa patent..
Telefonerna finns på Elgiganten svågertorp på demo :)
Finns telefonen i butik kring Malmö för demo?
Vill påpeka att jag har köpt ipega 9025, och den funkar så jävla bra att man blir tårögd. :D N64 + Zelda Ocarina of Time på min telefon är...
Jag har läst att lite random handkontroller INTE funkar så bra med just samsungs telefoner...
Tack ska du ha! GameSir G3s Bluetooth Controller fanns på amazon.co.uk också, men det är svårt val..
Jepp, jag fixade det! Jag fick SONYs sensor bak, vann jag lotteriet?
Hej! Jag fick min S7a igår, och har idag testat Gear VR, och jag kan bara säga.. WOW! Fyfan vad coolt! Förutom lite svårt att fokusera och lite...
Hur ser jag vilken kamera jag har, och vilken är "bäst"??
Jag har varit och klämt och tittat på telefonerna.... Och JÄVLAR vilka telefoner!!! Vilken design! Tyvärr hann jag aldrig bilda mig en...
jag fick reda på att telefonerna finns ute i handel för demo, då jag ska åka och titta på dem idag!
har medianarkt fått in s7 för demo?
Hej. Ni som tänker köpa s7 edge.. varför? När man tittar på videos så förvrängd ju videon över kanterna vilket medför att det ser onaturligt ut....
Kan du länka Amazon-länken till det skalet?
Tack. Men vilken av dem är den obrandade versionen?
Som rubrik lyder; Jag ska sälja min telefon och jag vill flasha tillbaka 5.1.1 och hittar inte NEE-versionen.
Kan inte hitta 5.1.1 stock firmware (NEE) på sammobile
Hej! Nu har jag testat 6.0 ett tag och jag gillar inte det så mycket, så jag vill gå tillbaka till 5.1.1 Finns det någon som kan guida mig, eller...
Nice! Vem köpte du ifrån? :) jag funderar på att köpa en, men jag har haft en 6+ innan och den var liiiite stor.
Beställ från England, då kommer du bra och billigt undan, samt slipper extra kostnader.
Hej! För ett tag sedan ägde jag en galaxy s6 (flat, 64gb) och telefonen var helt fantastisk förutom all bloatware... Och batteri-tiden. Väldigt...
Tack! J*vlar vilka bra bilder han gör!
Wallpaper Please :)
Hej! Finns det någon annan än jag som upplever "burkigt" ljud från högtalaren? Det låter väldigt mycket när man tittar på t.e.x twitch och...
Jag hade aldrig gjortb det förr, men jag följde denna guiden i post nr 2:...
Jag rootade och installerade CM nightly.. och mitt batteri är håller nästan dubbelt så länge. Klockan är nu 22.13, jag har varit vaken sedan...
^ Tack ska du ha! Jag har letat efter en idiotsäker guide, och din var den enda jag hittade. Jag har fixat och donat nu, och allt ser bra ut.....