Separate names with a comma.
upplever samma problem som andoidi.
Har testat att inte välja masslagringsläget med, utan resultat.. Har även kopplat in och ur den flera gånger och testat olika usb-portar.. Men...
Som rubriken avslöjar så hittar inte LG PC Suite min telefon. Har installerat USB-drivern. Har testat ominstallera flera gånger. Telefonen...
Aha! Skönt, blev orolig..
Upptäckte i samband med att jag lyssnade på musik genom högtalarna att endast den högra gav ljud ifrån sig (alltså de som sitter på telefonens...
Undrar detsamma. Var på MM i Malmö igår och de sa i princip att tillbehör inte kommit till leverantörerna ännu.. :S
Kan någon posta en länk till där man laddar hem LG PC Suite? Laddade ner nåt från LGs hemsida men det programmet stödde inte ens Optimus 2X.. :S
Både Media Markt i Lund och Malmö hade i fredags flera i lager. Hälper iofs bara om du bor i närheten..
Försämras tryckkänsligheten något av display-skydd, t.ex. det från Copter?
Jag tycker inte heller att kameran är seg. Videoinspelningen upplevde jag för övrigt som väldigt bra!
Var och köpte en LG Optimus 2X idag på MM i Malmö. Hittills är jag riktigt nöjd med den. Kör den "vanliga" launchern men upplever den trots detta...
Var på Media Markt i Malmö idag och handlade en, de hade över 15 st kvar. Var även i kontakt med MM i Lund och även de skulle ha en del på lager!