Separate names with a comma.
Jag måste föra över filer för att kunna lägga in ROMsen (tex tre). Just nu har jag Omega 3.0 EDIT: Provade ännu en port och det fungerade, tack så...
Detta börjar bli lite tröttsamt men jag kan inte föra över några filer via USB längre och airdroid fungerar inte för jag har inget wifi. Min dator...
Allt gick bra förutom en sak, när jag sätter på wifi med togglen eller knappen så stängs det direkt av igen, om ni vill kan jag filma hur det ser...
Tack för hjälpen men är dock förvirrad över att man ska ha "senaste stock ROM UEM2" med fungerande WIFI. För det första har jag fungerande wifi...
Och hur gör jag det? (Är väldigt ny)
Filen man laddar ner (1.5gb) är en zip fil och vet inte hur man flashar den. Har för mig att man bara flashar .tar.md5 filer, har uppenbarligen...
Har min originella ROM, så det är lungt :) Och hittade APN-inställningarna, så det är också lungt. En fråga till bara, om jag nu flashar till en...
Kommer något hända med min telefon (4g, datanätverk etc.) om jag flashar in någon av rom:sen? Anledningen varför jag är orolig är pga att jag är...
Tack för all hjälp, jag uppskattar det verkligen! Har nu rootat den utan några problem alls, tog två minuter! Om någon undrar har jag l9505XXUAMDC...
Right, tar och väntar på ett svar, men om jag nu skulle ta och roota telefonen, vad skulle kunna hända på grund av att jag har denna fw:n, och om...
Vet inte riktigt hur detta med firmwares fungerar men finns det nåt sätt man kan uppdatera då eller? Tack för ditt svar.
Jag har precis skaffat en Galaxy S4 (fick den igår) och är osäker på om rooten kommer förstöra min telefon på något sätt, detta är min första...