Separate names with a comma.
ota Påverkas app data eller system inställningar av en uppdatering till officiella svenska kitkat ota uppdateringen? Även intressant och veta...
Kies är värdelöst det tar ingen backup av apparnas data och det går inte överföra en backup från tex s2 till s3 av ens kontakter.
Ingen som provat? @Crimzoneyed Hur man gör för jellybean för S3 vet jag, men note2 har inte samma browser.
Eftersom Note2 inte har samma stock browser som i t.ex. s3 så undrar jag om någon fått igång flash och i så fall för vilken browser?
Hej! Från dina bilder så verkar det som Note2 är ljusare, färgstarkare och mer skärpa, stämmer det? Vilket skärmläge resp. ljusstyrka har du på...
@Ariozo Helt klart är 920 en av de mest intressanta mobilerna, i synnerhet med den kameran. 4.5" är för de flesta den optimala kompromissen...
Det mest sjuka med ip5 är alla som säger att de ska köpa en, innan ens telefonen var presenterad. Hade det inte varit ett äpple på mobilen, så...
Bra förslag, men jag skulle nog nämnt att jag redan testat det :-)
Usel battertid Ingen som har några svar??? Batteritiden är löjligt kass nu. Jag surfade 1 h 45 min och det tog 40% av totala batteritiden (av...
Problem med 2.3.5 Någon mer som fått radikalt sämre batteri-tid när de uppgraderade till 2.3.5 (ki8) (jag uppgraderade från kF3 OTA, så...
Hur använder man VPN med s2. Vad behöver jag installera på PC'n samt vilka inställningar ska jag göra på mobilen och är säkerheten OK? Detta är...
Någon som löst att nedladdade pop eller imap mejl inte stannar på mobilen i E-mail? (det funkar i K9 appen men inte i E-mail). Efter kf3...
Kies är nästan sämre än Samsungs support (vilket nästan är omöjligt, har aldrig stött på så okunninga människor i en support tidigare). Kies tar...
Tack men det kände jag redan till! Jag vill inte behöva köpa nytt tangentbord & mus, i synnerhet eftersom min rollermouse går på mer än 2.000 ;-)...
Finns det någon splitter eller annat sätt så man både kan koppla in och använda hdmi och usb- adaptern Samtidigt? I så fall kan man ha telefonen...