Separate names with a comma.
Enda lösningen är tyvärr att låna en Samsung telefon och aktivera eSIM på klockan med den. Sedan kan man återansluta till sin icke Samsung...
Har lite bekymmer jag också med aktivering. Har Halebop som leverantör och vart i kontakt med supporten 2 gånger, men inte en enda gång har de...
Det mesta kring stickan fungerar bra, men jag kan inte få castingen från allente i mobilen att fungera. Vilken annan app som helst går bra, men...
Vet någon om det går att spela in Video utan ljudupptagning? Hittar ingen inställning för det.
Har nyss skaffat en Chromecast, och upplever dessa problem med Netflix - undertexterna kommer ungefär en sekund för sent och ljudet ligger någon...
Hade allt aktiverat i EMUI 4 men fick det inte att funka, men nu i EMUI 5 när jag aktiverat allt så fungerade det. Kan vara så att det går bättre...
Fungerar nu, var bakgrundskörningen som strulade för mig. :)
Jag har också detta problem, hoppas någon kan hitta en lösning. Övriga appnotiser verkar jag få.
Kan bara jämföra med min tidigare telefon (Note4 med nytt batteri) som jag hade 10-20% kvar när jag gick och la mig. Nu ligger jag på 60%. Så för...
Känns som att många fått uppdateringen nu. Finns den att ladda ner? Jag verkar inte få något OTA iallafall.
Har fått ner den via OTA nu.
Verkar på gång nu. http://www.sammobile.com/firmwares/1/?model=GT-N7100&pcode=NEE#firmware
Låter som dom gjort det lätt för sig. Enda appen jag installerat på sista tiden var tv4play, men det borde ju synas om det vart den som dragit...
Efter jag startat om telefonen så blev det bra iallafall, men får leva med "slösurf" resten av månaden. :)
Jag verkar ha fått något liknande, har aldrig varit med om det förr, har inte gjort något särskilt och mestadels haft wifi påslaget. fick just sms...
Har du testat göra en fabriksåterställning efter du flashat in 2.3.6 med odin. Jag hade diverse problem efter jag återställt telefonen till...
Har kollat runt på XDA forumet och ser det finns ett antal olika roms. Någon som har tips på en som är stabil. Fungerar CyanogenMod...