Separate names with a comma.
Tubemate klockren! Tack Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Nu funkar det ...men måste köra via Chrome i luren i stället för Youtube appen .. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Den funkar inte längre. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Är det någon som vet nån app som stödjer video nedladdning från Youtube ? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Masze är det här den bästa rom du testat. ? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Jävlar flera i veckan lol ja man slutar väl där själv nån dag Nu kör jag xui mod den är rätt skön Tycker xposed är perfekt för nybörjare som...
/gulp hehe Kör inte du åxå tw. ? Tyckte du sa att du gick tillbaka till tw för du vill ha Pen funktionerna. . Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Masze det står att gravity inte ska köras på Samsung touchwiz. ? Jag har ju det stock ..kan man köra endå. ? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Vad gör man om home+power+volym ner eller up krånglar? Efter wanam incidenten så är den krånglig just med det kommandot. .finns det nån app man...
Nix den har jag missat..ok kollar det nu.. /tack Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Har du provat chomp? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Synd på exposed dock ..jag gillade verkligen det.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Jag gjorde det och då funkade det igen hehe tack masze =) Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Efter jag installerade wanam exposed som folk sa är stabilt så kan jag inte spela Youtube klipp eller surfa ..tappar internet hela tiden ..jag kan...
Jag börjar lite lätt med xposed där kan jag ladda ner modules och lite sånt utan att köra custom ..app ops xposed osv..rätt coolt men är försiktig...
Ah ok ..vad kör du? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Vad gör man nu då ? Haha =P Den där cm baserade grejen? Tameska eller vad han hette ..eller kör man X note? Pa gapps verkar intressant ..jag...
Tackar! Då va man klar nu =) Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Ah men dåså ...förresten en liten fråga ..jag körde steg 4 auto root allt gick bra..men när jag sen skulle flasha Cwm I odin så hittar den ingen...
Har du blåst knox. ? Finns det sätt att inte blåsa knox på? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Grymt ! Tack. .nu börjar en helt ny värld. .det där x-note verkar ju rå ballt åxå. . Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Ok har läst igenom en del nu och börjar få grepp om ett och annat.. vilket leder mig till en fråga..MÅSTE jag flasha rom..eller kan jag gå direkt...
Ok ..men en du vart kan jag hitta den där kk nee gb ? Sen kör jag det är bara den jag saknar Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Finns det nån guide för en newb sådär utförlig ..idiot guide eller vad man ska säga .. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Jaha jag trodde dom uppdaterades ..filerna ..masze har du nån länk till kknee ? Jag har aldrig rootat via odin förut ..e lite skakis har du nån...
Vart hittar jag den? Jag ser bara France orange ..ser inge nee Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Ah ok ..tackar Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Ah va grymt! En annan sak ..måste jag ladda ner på datan och köra sladd eller kan jag roota direkt från luren? Mvh Skickat från min SM-N9005 via...
Funkar denna root för en note 3 som redan kör 4.4.2 ? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk