Separate names with a comma.
Kolla att du har MTP som USB-anslutningsläge,. ( Inställningar / Xperia/ USB-anslutning/USB_anslutningsläge
Har en "unrooted" xperia, och ditt förslag lär ju inte kunna laddas ner på den. Men tack för att du tog dig tid och hjälpte till :-)
Får det att funka med laddningssladden..men inte med dockan så jag får väl lyda datagubbens råd ;-)
Får du Light Manager att fungera ihop med dockan ? Har testat både Light manager samt Light flow, men i dockan så lyser den där ilsket gröna...
Hade samma problem. Jag avinstallerade senaste uppdateringen och då löste det sig.
Fick uppdateringen igår, testat allt utom "erase"..verkar funka som den skall.
citerar svar från Sony : (talk.sonymobile.com ) The DK25 is only a charging dock so it only supports charging no USB connection. If the phone is...
Påden här sidan : http://www.sonymobile.com/se/support/phones/xperia-v/support-documents/ i slutet finns "Information om garantin" för olika länder.
Så här står det i grantivillkkoren ( som för övrigt är likadan för alla sonys senaste mobiler.) • För optimal prestanda bör produkten inte...
Vid min sommarstuga har jag enbart (2G/ Edge) tänkte få till en tag som bl.a ställer om det mobila nätverket till "endast GSM". Hur jag än...
Testa med att under inställningar..Xperia...Anslutning..USB-anslutningsläge kryssa för Läget Medieöverföring.
Finns en app "hide it pro"...
Jag hade exakt det problemet, webmarket påstod att min mob. inte var kompatibel...men för mig löste det sig med att jag ändrade i...
Ändra i inställningar till markt...."menyknappen" ..inställningar...visa alla appar
Ja dt stämmer, hade bara "alla" ikryssad, ändrat tll "visa alla".
Löst !! Ändrade i inställningar *skäms* "Enhetens filter för innehållsklassificering är inte kompatibelt med det här objektet."
Om jag söker via market på tfn så syns den inte. Söker jag på webben så står det : "Den här appen är inte kompatibel med Telia Sony Ericsson...
Är det någon som vet varför man inte kan ladda ner wordfeud från market på en x10i ?????
sök på t.ex ..hide...så får du förslag på en mängd appar.
söker på..: hide it...eller hide photo. Räcker nog med bara ..hide också.
Finns en hel del bl.a denna https://market.android.com/details?id=com.smartanuj.hideitpro&feature=search_result
Spelar inga spel eller så....Passade dessutom på att rensa bort en hel del "onödiga" appar. I alla fall så finns alla mina kartpositioner kvar...
Tack för att du svarade...det gick ju som en "dans" :-)
Tänker uppdatera till GB, har jag ”tänkt” på allt ??? Har tagit backup av allt med MyBackup pro ( dessutom med SE’s Backup o restore samt laddat...
Logga in : https://www.google.com/accounts/Login välj "checkout" en bit ner på sidan, sen väljer du "ändra betalningsmetoder" i menyn till vänster".
testa : inställningar - program - hantera program -" menyknappen " välj filtrera alla - välj kalender - rensa data.
Det är väl bara att logga in på googlekontot på datorn och ta bort kortinformationen. Visst...det blir lite extra att knappa in när man behöver...
--hantera program--tryck högra knappen, välj filtrera + alla..då ser du kalendern
Hi! Jag fick detta av en kompis : ( detta löste mitt problem med Kalendern) Got this solution from the Sony Ericsson support....