Separate names with a comma.
Samma här då... Har 1 gig och 3g watchdog installerad som nollställs varje månadsskifte. Programmet säger att jag förbrukat runt 250 meg, Tele2...
Jag blåtandade över en ringsignal ifrån en gammal K810. Kan dock inte välja den som ringsignal, lyckades få det att funka förrut? Vet inte ens vad...
Nu gick det bättre :) Måtte djävulen ta PC-companion :mad: Jag borde ha förstått att telefonen skulle skriva över massa gammalt, detta...
SEUS= http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/xperiax10?cc=gb&lc=en ? Hur gör man där då? Hittar inget om hur jag tankar in filen i min...
Fan vad trött jag blir! Har suttit i en timme och försökt uppdatera med PC-companion men det funkar ju för h-vete inte! Kommer bara tillbaks till...
Jag stör mig på att det krävs en herrans massa moment och knapptryckningar för att plocka fram en kontakt i telefonboken och ringa. Fördelen med...
Jag installerade Jorte, en kalender jag hittade på market. Denna var jag inte nöjd med och vill inte längre använda. Tyvärr råkade jag...
Hej :) Går jag in på gmail via google så funkar det att skicka mail så det var ju väldigt bra att det löste sig :) Tyvärr verkar jag dock...
Jag ska åka till Usa en sväng nu och vill då kunna skicka lite mail hem. Av kostnadsskäl tänkte jag slå på wifin och maila via den. Jag testar...
Hej och tack för era svar, jag uppskattar det väldigt mycket :) Nu har jag testat lite här... Bockar jag ur "MMS och Data" stänger jag alltså...
Ok här kommer en dum fråga... Om jag slår av MMS och data samt INTE har roaming aktiverat, då funkar inte internet alls? Jag ställde in det så men...
Nu fick jag ordning på det :) Laddade hem det där programmet och gick in i mappen via filhanteraren och kunde kopiera bilderna och klistra in...
Jag stör mig på att under inställningar tycker jag det är svårt att dra rullmenyn ner och upp utan att klicka på en meny. Detta kanske man får...
Jag vill flytta bilder ifrån min X10 till min Laptop. Jag har testat att slå på blåtand på både telefon och dator men de hittade inte varandra....