Separate names with a comma.
Håller tummarna för att det funkar för då ska jag lämna in min också.
Var lika dant för mig också att 3 låtsades om som dom aldrig hört talas om problemet tidigare. Har inte orkat med att åka till en 3 butik med min...
Jo jag har testat det och det har inte gjort någon skillnad för mig.
Har nu testat ett tag med att köra på 3G istället för 4G och det funkar inte mycket bättre. Tappar täckningen till och från helt och får växla...
Jag har inte gått med i volte betan iaf. Ska testa att köra på 3G imorgon och se om det hjälper. Återkommer när jag testat ett tag
Har nu testat det du skrev och det hjälper inte den kopplar ner direkt när jag testade att ringa.
Kollade det och min mobil var redan inställt på det. Valde att byta ifrån det och sen tillbaka får se om det blir någon skillnad.
Någon som fått uppdateringen? Va fan pysslar Svenska operatörer med igenteligen.
Så länge man kan få lite extra laddning i bilen så är det guld värt. Får hoppas på att det kommer en ny billaddare framåt sen.
Jag har en annan modell ifrån Sony som bara har ett usb uttag i toppen (Sony AN400) . Då borde man väll bara kunna byta sladd till en typ-c eller?
Finns det någon typ-c laddare till bilen ifrån Sony?
Verkar vara det. Jag kan redigera app betyg nu. Men jag kan däremot inte rotera hemskärmen som det stod att man skulle kunna göra.
Fick en uppdatering på strax över 190 mb nyss. Ubuntu 15.04 (r4). Inställning för Hotspot tror jag är nytt i den, kommer inte ihåg om jag hade det...
Det är en vecka sen jag beställde min nu men på deras sida så står statusen fortfarande på To Be Shipped. Ändrades det när dom skickade din...
Butcherswe testa att rensa appdata på Googleplay tjänster det funkade för mig