Separate names with a comma.
Krya på Dig! Mvh Gunnar Hansson
Hej Emir, Nja, jag har två besked, ett bra och ett mindre bra. Fick hjälp med att skapa en logg, varav mitt inlägg ovan. Den hjälpen har jag inte...
Hej, jag har nu skapat en logg men när jag klickar dela så händer ingenting. Vidare hur skickar jag ett pm till dig.
Fler problem med XZ och Wifi efter uppdateringen! Har nu kämpat med XZ:an och Chromecast i flera dagar. Svårt att ansluta. Omstart, fungerar en...
Hej Emir, Jag får hjälp med kontrollen Ni önskar i vecka 3. Återkommer då. Mvh Gunnar Hansson
Hej Emir, Skulle gärna bidraga mer, men detta låter väl avancerat för att jag skall klara av det. Hoppas att någon annan, mer tekniskt kunnig, kan...
Hej, Nya försök med örsnäckan Jabra Eclipse, tagit bort den från telefonen, parat ihop igen, men med samma resultat som tidigare, ingen...
Hej igen, Har tyvärr upptäckt att liknande problem som vi har med Wifi:n finns även med blåtanden. Använder blåtanden på två sätt, dels med Jabra...
Hej, Den ena av de två XZ har haft samma problem igen. Vi har tre olika nätverk och det inträffar på flera av dem, andra enheter, laptop, andra...
Har 3 st. XZ. Efter uppdateringen hände följande: På 2 st. av dem lägger Wifi:n av ibland, ”inget internet”, dyker då upp. Går jag in i...