Separate names with a comma.
Inte troligt skulle jag säga. SGS är en gammal produkt nu.
Bättre wifi än 2.3.3 tycker jag att den har. Batteritiden har jag inte märkt någon skillnad på, förutom att buggen inte finns då... Inget att...
Ja det är sant, men den sker i allmänhet bara en gång per år. Dessutom väljs då en styrelse som får förtroendet att styra bolaget. Nåväl... Vad...
Det blir nog ingen mer FW skulle jag tro. SGS:ens livscykel som produkt är över.Å andra sidan så fungerar 2.2.1 JS7 helt felfritt och ingen...
Jag hade väntat på Nokias WP7-lurar. Android är för slött, ger för dålig batteritid och läcker för mycket information om du frågar mig.
Javisst Men som sagt. Allt hänger på hur bra N9 säljer. Något beslut hugget i sten finns knappast. Men driver inte ett företag på det sättet....
Det lär man göra om det visar sig att meego säljer bättre än WP. Som företag så hugger man inte sådana beslut i sten. Det gäller att lyssna på...
Om N9 blir en hit, vilket verkar vara fallet, så kommer Nokia att tillverka fler mobiler med meego. Det är jag säker på. Det finns fler...
Var inne på media markt och kände på en N9 igår. Inte oväntat så var den förbannat läcker. Nästan så man är sugen på att byta. Jag bryr mig inte...
Det är nästan ingen skillnad alls på standby-tiden. Men ska du ringa så får du lätt ut dubbla taltiden med GSM.
För mig dök bugge plötsligt upp efter ca månad. Kan bli rätt besvärligt om man är bortrest och inte har möjlighet att flasha. Detta ska också...
Du går inte miste om någonting ärligt talat. Mellan 2.1 och 2.2 skedde däremot lite förändringar. Några små skitsaker i gränssnittet är ändrade...
Uppdatera inte! Jag har provat alla 2.3-versioner som ligger ute och ingen fungerar klanderfritt. På de senaste så blir det FC på phone-programmet...
Inom europa är det inga problem. Köper du i amerika eller asien däremot, kan det vara lurigt
Visst drar alla smartphones mycket ström men android lukar definitivt mest. Detta eftersom det är marknadens mest resurskrävande OS. Köp en mobil...