Separate names with a comma.
Jag skrev att den öppnat upp min telefon till min samsung tv'n så jag kan streama filmer till tv'n. Allshare cast funktionen. Har inte lagt mer...
Äntligen så släpptes allshare cast mjukvaran till Samsung galaxy S3 och det innebär att jag kan strema filmer till min Samsung tv. Men schysst att...
"iPhone är död, länge leve samsung galaxy S3" Haft min iPhone 3GS i 2 1/2 år är så glad att man fått en telefon som är komplett i min smak. Stor...
Ganska själviskt eller hur. :) nä låt den leva ett tag till. Låter den laddas nu så man kan leka med den i kväll.
Får hämta min idag i Stockholms området. Beställt 17 maj (blå) och får den levererad idag 8 juni. Känns som tråden kan stängas snart. :)
När fick du sms/mejlet att den hade skickats?
Logitech edge?
Fick mitt mejl/sms att den skickades från lagret i tisdags. Helg i onsdags så man hoppas man får ett sms/mejl idag att den finns att hämta....
Kommer att känna så skönt att sitta med den blåe. Se hur han som har den vita snegla på den. :) såg en vit igår och man sneglade själv. Hoppas...
Nja det är snarare ett sätt att utnyttja sin tv maximalt om man inte har tex samsungs smarttv eller motsvarande. Man kan streama sina filmer via...
Same here. Fått ett sms/mejl att den skall skickas. De trodde senast måndag nästa vecka. Gäller oxså en blå. Beställde den 17:e.
www.V-moda.com gör riktiga bra hörlurar. Köpa kvalité så får du garanterat vad du vill ha. Funkar som headset oxså visa modeller. :) Sitter...
Suttit nu och surfar efter allshare cast och inte funnit så mycket info så man får väl dela med sig vad man hittat på olika websidor. Ni som inte...
En klockren ide som funkar till andriod telefoner. Min fru har en SE arc och den delar med musik/bilder/filmer trådlöst till tv. Har en samsung tv...
Blå - 17 maj - tele2
Blir att ringa tele2 och avbeställa mitt abonnemang + telefon om det är sådan lång väntetid. Synd att de skall strula till sig när de får en sådan...
I butik eller deras kundtjänst? Gäller det vita eller blåa?
Har en HP Homemedia Server som är kopplad till nätverket. Har tv'n kopplad med kabel till nätverket. Fick en 5 tums touchpad från samsung när jag...
Har en led UE55D8000 som sitter i sovrummet och jag såg att det kommer att släppa en allshare cast dosa som man skall koppla in i tv'n oavsett...
Blir att avbeställa på måndag min samsung s3 med tele2 volym medium abonnemang. Skall man behöva vänta 2-3 veckor så kan man lika bra kliva in i...