Separate names with a comma.
Känns mer logiskt att det är Honeycomb än TW launchern som spökar. TW flyter ju asbra på SGS2:an, vilket tyder på att Samsung har lite koll ändå...
Efter att ha varit sjukt nöjd SGSII ägare i snart ett år så kändes det inte så svårt att bestämma sig för en 7.7, ÄLSKAR verkligen SAMOLED plus...
NU kom det en Desire S från HTC. Jag hade ju blivit lovad en ny. Med ny menar HTC en begagnad telefon med lite skador på chassit och utan laddare....
ÅLRAJT Jag fick erbjudandet att få en Desire S istället... Något jag inte hade gått med på om jag inte hade köpt en ny telefon redan. Men...
"Hej X, Tack för att du kontaktar HTC Escaleringen låter meddela att undersökning pågår."
Lyckligtvis inte, men jag har faktiskt en extra batterilucka till en annan N1 som är trasig. Den kan du få. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
@plun: jag har pratat med alla möjliga, det ringde tom upp någon högre på stegen som "personligen skulle hålla mig dagligen informerad" = bs. Jag...
P.s @devotional : det var powerknappen som lagt av på min med, skickades in den 12e juni. Dom kanske lagat min och skickat till dig :-) Sent from...
@devotional: Tråkigt att du verkat råka ut för exakt samma skräp som jag, men lite skönt att veta att man inte är ensam! Jag har nu kontaktat HTC...
Hej, börjar bli smått förtvivlad. För tre månader sen (ja, TRE månader) skickade jag in ming Nexus One på reparation till service center i UK....
Tror ändå inte du kommer bli besviken. Nu har du ju förhoppningsvis sänkt förväntningarna lite. Skärmen är så galet bra, formatet riktigt trevligt...
Jag håller med, telefonen har sjuk potential. Förutom dom här småirriterande sakerna som just nu dragit ner stort. Personligen hade dom lätt...
Najs, har för mig jag provade det, men ska lätt kolla igen. Saknar Robo Defense!
Kan säga att jag efter lite swedroidande igår fick blodad tand och, trots mina nya principer, flashade telefonen till nya stock 2.3.4 Alla...
Bra talat! Håller helt med.
Antar att det är jag som är ifåne. Kan säga att jag aldrig kört Apple och aldrig kommer göra. Har kört Android i snart två år på diverse...
Det fryser oftast en bit in, typ när helikoptrarna börjar dyka upp :) Fett, ska testa också!
Jag är inte så up for att roota. Va i det träsket förut med min N1, även om det var kul så blev det lite mycket tid på sånt (blus galen flickvän)...
Robo Defense funkar inte... kolla typ alla kommentarer på market... det fryser lite random och man måste ofta ta ut batteriet... Ska kika lite på...
Spel som inte funkar: Dungeon Defenders Robo Defense HD Defensoid Retro Defense Japp ledsen violin, men det blir nog bättre. Sjukt grym telefon...
Har efter LÅNGT funderande och ältande skaffat mig en SGS2. Tycker telefonen är grym och alla specar är fantastiska, precis som Swedroids...
Jag har läst att man kan köra FRG33:an som update.zip. Det funkade dock inte för mig utan jag fick hämta ut PASSIMG filen och flasha från den. Så...
Glädjande nog så har Gingerbread äntligen kommit till Nexus One. Många av er kommer att upptäcka att glädjen är kortlivad - Den fungerar inte på...
Hej, finns den kvar? Är intresserad
Det har inget med det att göra, har dessutom testat med handsfreen. Problemet är att Google använder den sämsta typen av codec när den kör video...
Det går exakt lika bra att ladda ner More Locale 2 från market. Jag hade det på min engelska ROM, bytte sen till det inbyggda svenska = ingen...
Ne "Barilla", du själv däremot verkar bortom all räddning. Hursomhelst, här är fler som diskuterar ämnet på googles forum:...
Tänkte använda min N1 som en youtubekamera, dvs spela in lite sköna klipp och lägga upp. Videokvallen är ju mer än vad som behövs egentligen. Bara...
Min är helt obrandad
Jag fick exakt den radion ovan.
FRF91 är den man vill ha. Epf30 är den gamla europeiska 2.1 som fick uppdateringen först nu.
Roger that :p :cool:
Kom precis OTA, ny build FRF91 Linpack visar härliga 36 MFLOPS i snitt, mums! :teeth:
För att jag är noob + så ivrig att jag inte visste var jag skulle posta
Fick precis Android 2.2 FroYo OTA till min europeiska Nexus One (Build EPF30) Äntligen!! Sjukt nöjd :)