Separate names with a comma.
Har kört min Hero utan skydd direkt i jeans och jackficka i flera månader utan en skråma.
+ 1
Det är givetvis väldigt individuellt men 200 är ganska lite. Kör du lite surf bara för att leta lite information. synka lite kalender, mail, väder...
Samma här!
2. Jag känner igen problemet. Kör du via wifi? Jag var tvungen att koppla upp mig mot market via 3g en gång först. Sedan fungerade det även via...
Jag har inte haft mitt abonnemang så länge och har inte hunnit få någon faktura än så jag fyller på med en relaterad fråga - får man information...
Har samma problem som du mot både XP och Vista-datorer. Har använt både datornamn och IP men den säger "Error, can not find the server". Om jag...
Gick in på Media Markt för at handla men dom hade bara den vita så det fick bli att åka till Telia i stället för att få tag i den kopparbrunt...
Ville bara pejla läget i denna tråden. Har precis upptäckt möjligheterna med Android, sökt och lusläst hundratals inlägg på Swedroid. När jag hade...
Har lurkat här ett par veckor och läst några hundra inlägg inför köp av ny "telefon". Reggade mig främst för säga att jag är imponerad över den...