Separate names with a comma.
Verkar helt barockt i min värld detta. Måste vara ett jävla lattjo exemplar. Hoppas på att webhallen är lite pragmatiska. Och låter oss testa en...
@niclasc sådärdå... Telefon lämnades in 28e december i nyskick till webhallen. Fick tillbaka idag 3e februari.. Testad utan fel, ingen åtgärd...
Vart finns du och telefonen ? :)
Tack för inputen.. e dock som sagt ett decennium sen jag rootade och läste på en custom rom på en telefon, och att det ens ska behövas på en...
trött enbarns farsa med tekniksug
Köpte en Xiaomi Redmi Note 9 Pro hos webhallen innan jul, för att grabben skulle ha en ny okej lur. Sedan han fick den under granen och första...
Har 47an " always on " ?
Men visst, landade igår tror jag den kom. Samtidigt som den kom, kollade jag upp och såg att hallon äntligen fixat volte och vowifi super kul....
Enligt svenska xiaomi saknar'den faktiskt hårdvaran lustigt nog. Men e klart. Några ören här och där blir pengar oxå på 15 miljoner enheter ;)
Har dubbel sim och sdkort i andra platsen.
Vänder mig till proffsen här. ;) Spontanköpte en redminote 8 pro här i Indien. Global rom enligt systemstatus , men inser att just den indiska...
kan tycka det är rätt rubbat att man ska behöva roota en lur för att dra igång befintlig funktionalitet
jag kanske e wa off här, men är 4G+ samma sak som LTE ?
Jag tror att det är "Default notification" ljudet ;)