Separate names with a comma.
min har aldrig varit rootad
Får samma händelseförlopp som capman (enl den bif bilden)
Kanske missat ngt men skulle inte video funka i Google Talk? Min gör det inte i alla fall.
Bra att köpa nu. http://di.se/Artiklar/2011/3/15/230258/KOMPONENTBRIST-HOTAR-EFTER-JAPAN-KRIS/
Stockholm
15 mar kl 18:17 Jönköping, Sorterad 14 mar kl 20:06 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen
Samma på min leverans från EG 2011-03-14 20:06 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen Inget annat
Tjoho Elgiganten har skickat min med. Beställd den 2/3 Hoppas alla andra får in den snart så man slipper hänga på den här tråden (vi som...
Hoppas det är sant då jag beställde den 2/3 :)
Var inne på Elgiganten i Länna Stockholm. Där var svaret 4 april. Och på frågan om det var till butik så sa han, nej det är till huvudlagret, sen...
Man kan tom spåra en container via GPS. Har man rätta serienummer etc så är det bara att gå in på DFDS, Maersk etc och knappa in. Om de inte finns...
Angående leveranser Jag har arbetat med import från Asien och då vet man minst 1 månad i förväg vad som ska ske. För en skeppning tar ca 4-5 v...
Sorry men för att ladda ner manualen med Support Tool måste man dessutom mata in IMEI-nummer eller serienumret. Så ingen telefon, ingen manual via...
Om du accepterar köpvillkoren, vilket du alltid måste göra vid köp på nätet (även detta lagreglerat), har du ingått ett nytt avtal. Om det i det...
Man har rätt att fråga efter 200 dagar och de har rätt att neka. Vid köp gäller zug-um-zug (betalning vid besittningsövergång av varan) men det...
Enligt Elgiganten skickar de telefonen den 11/3.
Vet inte om det betyder något men jag fick fakturan via epost från Elgiganten imorse. Förstår att de vill ha in pengarna men de vet ju att de inte...
Fick mail från Elgiganten att de får in 2x den 11:e på lager.
Ni kanske har sett men nu har Elgiganten sänkt priset SAMT står det att det är trådlösa hörlurar. Kan det stämma!? Batteri Ja Reseladdare Ja...
Angående batteritid. Jag tror man måste läsa mellan raderna en del. Batteritiden kan ju vara dubbelt så lång i jämförelse men ändå bara hålla...
Har från en källa på The Phonehouse fått info om att O2x kommer inom 4-6 veckor, men tillade han vid nylanseringar vet man inte alltid och sa att...
Leveransbesked från Mobilgiganten idag. Hejsan! Vi har tyvärr inte fått någon leverans besked från leverantören ännu. Vi uppdaterar vår hemsida...
Ang leveranser Kan det inte vara så att ändrade lev besked åsyftar att första sändningen redan är förbokad och det då inte fyller ngn funktion...