Separate names with a comma.
någon mer än jag som fått problem med att lagra kort? när jag tagit ett kort pluppar det upp: "Fel. Åtgärd misslyckades. Sätt i ett lagringskort...
tomb jewels verkar funka iaf. :-) aldrig spelat förut. Skickat från min PadFone 2 via Tapatalk 2
just det, ota'n. fick nåt häromdan. min mobbe ligger kanske före med nåt taiwan-baserat i operativet. fast än har jag inte märkt några...
+1!
i det här klippet gör produktchefen för asus padfone det ganska klart att det inte blir någon tangentbordsdocka utan att man rekommenderar...
gärna en padfone 3 för mig, även om jag är grymt nöjd med tvåan. :) har nämnt det förut, men om jag får drömma lite skulle jag förutom...
inte en dag för tidigt: http://www.gsmarena.com/asus_padfone_2-review-891.php
automatiskt omstartad telefon däremellan? bara en teori.
ah, har nog lite grönt där med när jag kollar noga. men jag tror bara det är nån designer som lite för snabbt lagt in en bakgrundsbild med...
när ändå fingrarna smattrar över tangentbordet kan jag passa på att informera om taiwan-köp, även om det kanske inte är så aktuellt för de flesta...
den hoppar inte hos mig, men däremot är gråskalan jäkligt ful. eller ja, den är ju inte jämn utan kommer stegvis, precis som om den inte nyttjar...
någon skrev att det var för syncen vid dockningen. men det var nog bara en gissning.
samma här. kanske har hänt 4-5 gånger på de två senaste veckorna. hoppas uppdateringen som kom idag löser detta.
tycker jag du ska göra. har inte upplevt de problem du beskriver. inga repor alls (än), men då har jag den också alltid i ena framfickan på...
ah, hittade! stort tack! däremot verkar inte just youtube gå att markera. men va fan, det är en skitsak i det stora hela. :-) Skickat från min...
grymt irriterande att ens inlägg trycks ihop i tapatalk 2 när man editerat dem. ska tydligen lösas i nästa version läste jag. nåväl ... kollade...
några saker. 1. en av de coolaste grejerna med padfonen är ju dockmöjligheten, men när jag skulle visa upp den för några polare idag så hoppade...
inte jag heller. däremot är jag inte riktigt med på hur telefonen kontra plattan laddar i "Intelligent läge". någon som har någon idé?
även NFS Most Wanted. :( men dom skriver i forumet på padfoneclub.com att det är på gång en uppdatering. förstod dock inte om det var i spelet...
jag fick hämta den via inställningar --> Om PadFone --> Uppdaterings av systemets inbyggn... (härlig svenska! :) ) --> Sök efter uppdatering...
undrade nyfiket när denna skulle dyka upp så jag tog en chansning nu och kollade manuellt efter uppdateringar och jodå, den fanns att plocka hem....
fick förresten svar från Webhallen att de skjutit upp min leverans på obestämd tid så jag avbokade den. tänkte eventuellt köpa en extra och sälja...
jo, verkligen. verkar som en del recensenter hänger upp sig på att den saknar tangentbord. lite ironiskt, för hade den inte hetat Padfone och inte...
jo, inte heller M3 verkar fatta, även om 8 av 10 ju inte är direkt dåligt:...
ingen som blev mer sugen på att köpa en nu, eller? :) http://www.mobil.se/test-asus-padfone-2-1.516369.html
med all rätt! ;) men den som väntar på nåt gott (... väntar väl iofs ALLTID för länge men ändå :) ) ...
nu ska du inte lita för mycket på vad jag skriver angående vad som följer med och inte. hos min Taiwan-importerade mobil saknades bland annat...
sorry, såg inte att några frågat före mitt senaste inlägg. :) nu har jag inte använt telefonen särskilt mycket idag. kanske pratat 15 minuter,...
inget mejl från Webhallen igår så jag plockade ut min Taiwan-sända telefon trots allt. sura lärpengar för momsen på 1700 kr, men postkillen sa att...
så där ja. då börjar man känna igen sig. "Nästa leverans beräknas till 2013-02-02." Webhallen. suck. men det datumet kanske avser leveransen...
blev ingen telefon idag. suck. den ligger kvar på postutlämningen. och får nog ligga där tills vidare. har lagt ganska så många timmar på att...
får min idag verkar det som. beställde från Taiwan förra måndagen. gick in på posten.se och provade med det försändelse-id jag fått. trodde inte...
förutom att den är snygg, robust och verkar slå allt i prestandaväg hittills, är den en av få mobiler som har 4g, vilket betyder att den kommer...
kanske lite tjatigt i längden, men nu har webhallen bytt datum igen. fast den här gången till det bättre. :) "Nästa leverans beräknas till...
yes, nytt datum hos webhallen igen!! "Nästa leverans beräknas till 2013-01-27." en söndag!!! :D
nä, okej. vet inte hur det funkar. kan väl tycka att de borde hämta hem så de åtminstone täcker upp alla förhandsköp, men det kanske finns någon...
nu dök det upp två 32or på webhallen i malmö. vad är det här??
nä, det verkar vara både asus och webhallen som klantar sig. nåväl, kunde inte hålla mig, trots beställning hos webhallen, utan har ju köpt 64:an...
grattis! vilken variant var det? dock ganska märkligt att de lämnar ut produkter som garanterat är förbeställda.
många inlägg nu. vill bara kommentera webhallen.com som återigen byter datum. denna gång en dag framåt. till den 26 januari. en lördag ...