Separate names with a comma.
strålande tack för det tipset LulleBulle!! nu hackar det bara ngn gång då o då:D
-Ja jag har läst mina (och dina) inlägg o betackar mig!! Klart är att detta forum mest är för personer som är riktigt insatta i mobil-teknologi...
LulleBulle är det jag som ska ta svenska lektioner el vad menar du?!
Mikma jag kan komma åt de 2 nya googlekontona som jag öppnade efter F.återställningen, men inte det gamla.
som sagt så är det fortfarande så att det gamla kontot inte går att öppna jag har på 1000 olika sätt försökt o slitit mitt hår m inloggning o...
ja som sagt det var just inloggningen på det gamla kontot som inte går! jag ger upp nu har jag slitit mitt hår nog och försökt på 1000 olika vis....
men jag lyckas bara vara i det nya kontot?? ursprunget till hela den här j..la soppan är att jag aldrig lyckades komma igång o synkronisera (tror...
Tack för era kommentarer! Bockade innan fabriksåterställningen i frågan om säkerhetskopiera på SD-kortet men när jag importerar därifrån finns EN...
VAR kan man få support på Svenska???
Ingen som har något tips?
hej ny på detta forum här verkar finnas mkt teknikkunniga personer!! har just brutit ihop efter att jag (dumt jag vet!!) - gjort...