Separate names with a comma.
behöver hjälp! fick min atrix igår från ebay (at&t) men låste lätt upp den med koden jag fick med. men nu är det så att i network settings där man...
okej tack så mycket :D men om ja gör en sån kommer alla appar och sådant att försvinna?
upptäckte precis en till grej som är jävligt irriterande.. tar ja kort med blixten på natt som dag så blir bilden bara kolsvart.. är väl nå skit...
lyckades tillslut att uppdatera till android 2.2.2 och efter det så buggar den och laggar bra mycket mer än va den gjorde med android 2.1.. känns...
hej har fortfarande android 2.1 på min och när jag går in på inställningar och sen "about phone" och kör igång system updates så kommer de inte...
Trucker@ Beställde ochså från CDON i Fredags och hämta paketet igår. Ska genast kolla vad för serienummer jag har.... hade du också en b08?? är...
okej tror det är b08 isåfall.. då kan den alltså vara utsatt för risk? :/ förutom en liten oro för högtalaren måte jag bara säga vilken underbar...
Hej helt ny på forumet här, har dock läst lite här om högtalarproblemet osv, och beställde en Defy i fredags från cdon som kom idag och hag undrar...