Separate names with a comma.
La in CF-kernel till telefonen precis. Nu hittar den :D GTO kändes betydligt rappare än nuvarande CF-kernel. Kan man ställa om till orginal 2.3.3...
http://forum.damiangto.org
La in denna kernel nu precis men har stött på ett problem. Kan inte hitta telefonen via datan längre ? Finns det någon kunnig själ som sitter på...
Är sugen på flasha in detta med Odin. Har dock lite frågor kring den : Kan man ha svenska som språk och finns det ÅÄÖ på samsungs tangentbord...
Ja precis, den länken du skickade innan från XDA's forum
Tack för alla tipsen. Har inte ändra om min något på telefon alls. Det jag blir lite osäker på nu är om det går att ha telefonen på Svenska samt...
Här har vi ju en som fick uppdateringen och har NEE ?
Orkar du göra en snabb miniguid hur jag flashar på säkrast sätt ? Har flashat tidigare men vill vara hundra procent säker
Vad menas med " Bootloaders Included " ?
Länk till nedladdning : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1066040
Hittade lösningen. Ny på forumet så vet inte hur man tar bort ett inlägg men men :P
Kan inte någon lägga ut uppdateringen så jag kan flasha in den istället via Odin. Jag har testat avinstallera kies flera gånger men uppdateringen...
Ni borde va glada att ni ens kan uppdatera ! Kies hittar ingen uppdatering alltså :/ " Den här enhetsversionen kan inte uppdateras " .. Vilken...
Skumt, får inte upp någon uppdatering på mitt kies :S
Skriver somsagt väldigt mycket sms, i princip de enda jag gör och har uppe hela tiden. Så tydligen så är de sannorlikt att det händer precis så...
Det är inte tydligt utan jag själv märker det. Man kan även se lite hur "sms-dialogerna" syns. Konstigt alltså. Har haft telefonen sen ungefär...
Ja precis, det skulle man kunna kalla det. Knappsatsen har alltså "bränts" fast på skärmen.
Jag väntar med att flasha in något nytt tills den officiella släpps via Kies. Bör ju komma när som helst, läste någonstans i forumet att det...
Vilken är den exakta filen jag ska ladda ner ? Ska jag ha With/without bootloader ? Vet inte ens vad en bootloader är för något. Jag har NEE.
Som rubriken lyder, när jag exempelvis ska surfa på internet eller gå in på market så syns skrivsatsen på skärmen lite dolt, inte jätte tydligt...
Är detta den orginala 2.3 ? Och kan man uppdatera via kies när den officiella släpps eller får jag nöja mig med denna om jag lägger in den. Och...
Va menas med detta " kör in med cwm" ?
Tack så hemskt mycket för svaren! Gick lysande att pilla på inställningar :))
Hej Min bror har pillat på telefonen och gjort så att jag inte kan aktivera launcherpro då han har lagt samsungs orginala "tema" på telefonen....
Måste telefonen vara rootad för att kunna använda den appen då va ?
Vilken pajjas jag är ! My bad .. Jag är inne på Awesome Drop, en helt annan app ! hahah Sorry .. Tack för hjälpen Nikezlol
Sjukt. Får bara fram tre alternativ och det är " reset, Rescan Media och Exit "
Var då någonstans ? Hittar inte *skäms*
Som rubriken lyder. Letade lite i trådar men hittade inget, någon som vet ?Har testat med dropboxen men där går det ju bara att föra över filer...
Dropboxen fungerar bara för att skicka filer från datan till telefonen ju ? Behöver oxå ett tips till ngn app som för över filer från telefonen...
Skulle någon kunna göra en guid steg-för-steg hur man ändrar om och får in liknande homescreens som ni alla har här. Börjar bli trött på min...
EDIT : Kan skicka nu helt plötsligt men kan däremot inte öppna MMS som jag får. Får upp felmeddelandet : Programmet Meddelandehantering...
Kan ta emot mms men kan däremot inte skicka. Har gjort alla möjliga APN inställningar för att få detta att fungera men har inte lyckats fixa...
Lyckades flasha JP5 med odin, gick hur lätt som helst ! Det jag undrar nu är, finns det några nya finesser på android 2.2.1 ? Ser faktiskt ingen...
Jag förstår inte riktigt hur man skall få detta att fungera, måste man ha rootat sin samsung eller något för att detta skall genomföras ? Min...
Låter mest logiskt, ska testa detta ! Tackar för hjälpen, nu återstår det att hitta ngt bildprogram som klarar av detta, tips ? (A)
Kan man inte bara ändra om bildstorleken via något programm till 960x800 ?
[IMG] Här är bilden !
Jag använder bara en sida faktiskt :D tagit bort alla dem andra
Nej det är ingen fara, jag menar hela bilden, till "ramarna" så att säga. Inte så man får med exempelvis en halv hand eller halva huvudet.