Separate names with a comma.
Har en huawei kopplad mot en Samsung a20e. Play vill inte starta på klockan. Misstänker att det är pga. Family link är kopplat mot googlekontot....
Jag har testat att plocka bort de appar jag inte vill ha via "google play" på en av mina telefoner. De avinstalleras för att sedan kort tid...
Kan man använda ett och samma gmailkonto på två telefoner (båda med ICS) och få kontakter och kalender synkade utan att även applikationerna...
Fick en uppdatering igår. Det känns som om plattan blivit lite stabilare nu.
Väldigt tyst från asus i den här frågan... Innan ICS var plattan hur stabil som helst. Nu känns den mer windows. :mad:
Hade de fixat ljudbuggen skulle jag garanterat haft kvar luren. Nu har jag en samsung galaxy S2 istället. En fantastisk telefon!
Efter många turer löste min operatör Tre in min telefon och nollade abonnemanget. Nu är jag en lycklig Samsung Galaxy S2 användare. Sony...
Japp, det är det hackande ljudet jag felanmält.
Min har varit inne och vänt tre ggr nu utan nån förbättring. Sist byttes hela moderkortet. Nu väntar jag på svar från tres reklamationsavdelning...
Va trött man blir. :ehm: Jag skickade in min platta på garantirep. efter bara en vecka då den hade väl mycket "backlight bleeding". När...
Får hoppas att "vidarebefodrad till berörd avdelning som arbetar på en lösning" innebär att en fix kommer läggas ut. Annars får de gärna ge mig en...
Mailsvar från Sony Ericsson Contact Center 26/9. Det återstår att se när fixen kommer och hur länge "tre" sen skall ha på sig för att lägga ut den...
Har haft kontakt med suporten på sony ericsson och de tyckte (såklart) att jag skulle flasha om telefonen. Fungerade det inte efter omflashning...
Backlight bleed? Hej! Det är en grym platta ni tillverkat helt klart! :p Det enda jag kan klaga på är att jag har ett område med ganska...
Nån som fått kan spela filmer från win7 på sin eeepad? Jag har bara testat via "mynet". Bilder och musik verkar funka men när jag klickar på de...
Eeepad Transformer, first impression(s) Köpte en Eeepad transformer 32gb igår. Jag är väldigt nöjd än så länge! :p Stod ett tag i valet...
Super! Om det är ett känt problem tycker man att sonyericsson borde fixa detta utan att man skall behöva lägga på några hemmasnickrade...
Någon mer som upplever dåligt ljud på sin xperia X10a? Speciellt när jag kör spotify. Ljudet hackar och sprakar till med jämna mellanrum....