Separate names with a comma.
Kör med detta http://www.teknikproffset.se/MOBIL/Samsung/Baksideskal/Skal-Carbon-till-Samsung-i9300-Galaxy-S3-Svart.htm Telefonen blir lite...
Razr HD är ju intressant, om och när den nu dyker upp i Sverige.
Lånar tråden lite då jag också kikat lite på Razr Maxx. Hur står sig Razr Maxx mot nyare telefoner som Samsungs S3 och Sonys Acro S?
Nu har jag fått allt att fungera igen...är dock lite oklart hur det gick till :)
Tror att 3G kan vara inblandat i mitt problem med. Om jag kopplar av 3G och kör 2G så försvinner roaming ikonen, slår jag sedan på 3G så är den...
Är inte utomlands, även fast jag önskar det :). Det konstiga är att jag har roaming avstängt, men den lyser ändå.
Har dykt upp en ikon som jag inte vet vad den betyder. Är bergis nåt löjligt som man borde ha koll på. Ett "R" vid ikonen för mottagning. Nån som...
Får fortfarande samma "felmeddelande" "phone radio unable to connect to network..." Har provat reset, men gjort det innan jag bytt simkort då...
Hej Har haft min Defy i 2 veckor nu och kan bara säga tt att jag är mer än nöjd hittills. Första smartphonen för mig så det mesta hade väl vart...
Va nog mera nyfiken på om det gick att bara dra fingret på skärmen för att låsa upp. Men funkar det inte så så funkar det inte :)
Säljer en Motorola Defy, ny i kartong, då jag råkade beställa 2 o_O Pris 2900:- + eventuell frakt kontakta mig helst via mail:...
Har ett liknande problem, om det nu är ett problem... När skärmen är svart så måste jag först trycka på on/off knappen och sedan kan jag låsa upp...
Beställde en jag med :)
Ni som har en Defy, hur upplever ni kameran? /Andreas