Separate names with a comma.
Finns inte 4.0 ICS till denna plattan? Det sa en kille till mig på Siba?
Hej! Håller på att utveckla ett spel just nu! Har en bra och unik spelidé. Men har ett bekymmer... Jag tänker väldigt mycket på hur man ska...
Hur är det med ICS till Optimus 2X?
Har kollat, men verkar inte vara något fel :/
Jag har datortrafiken igång alltid :/
Hur fixar man MMS att fungera med MIUI? Kan ta emot, men inte skicka. Har en LG Optimus 2X.
Vart kan jag hitta endast tangetbordet till asus eee pad transformer?
Hej var kan jag köpa endast tangetbordet till asus eee pad transformer?
Hej! Kul spel! Jag håller på med ett annat sorts pussel spel också. Jag tänkte passa på att fråga, hur tänker du när du gör banor? Jag...
Jo jag har fått ett sånt också, men glömde bort det och råkade radera meddelandet sen :/
Hej, kan inte få mina payouts för att jag måste typ skicka in leg eller körkort (faxa eller ta digital kort.) Men frågan är hur jag tar kontakt...
Mailade Google och de sa att jag skulle göra det. Dock är jag under 18 och om jag har förstått det rätt måste man vara 18+ på ett merchant /...
Ja datumen verkar de ha fått lite fel ;) Men $1 når jag ju definitivt upp till :/
vad betyder detta: Current Transaction Processing 2/1/11 - 2/28/11
Ja hela min Payout-kolumn är tom. :/ Men det står att mitt merchant konto ska vara redo. Och jag har fått min första insättning dvs typ 10 öre som...
"Och det står klart och tydligt på flera ställen att det kan ta flertalet arbetsdagar för att din bank ska få registrera pengarna" Jo, det vet...
Hej, det var ju Payout dag den 2/2 väl? Jag undrar när mina pengar kommer då? För det står inte under"Payouts" på mitt Google Checkout konto än....
"Compliance Verification Information Requested" Fick det, och att man skulle identifiera sig eller något sånt. Och sedan trycker man vidare,...
Okej! Får väl ta och testa det då :)
Reggat mitt publisher konto med det, eller vad menar? EDIT: har reggat mig xxx xx
Nej är inte över 18. Men har ringt till Handelsbanken och de säger att det ska kvitta. Kanske får testa med farsans konto då?
Hej! Jag har gjort lite grejor på Android Market, och har fått LITE betalt. Ungefär 500kr. Jag skulle vilja få detta till mitt handelsbank...
Tackar så mycket! :)
Inte en aning om hur jag ska förklara det så ni får en bild: http://mobilebytes.files.wordpress.com/2010/03/graphicaltitlebar_uncool.png Hur...
Varför? Jag har ju löst det? Fail på dig.
Tack för dem seriösa svaren! Jag flashade om ROM:en och med CyanogenMod 6.1.0-Legend-RC2 som Nautique sa. :)
Och det fixar jag hur?
Just nu är det 15 minuter?
Va? Varför skulle den vara förstörd. Den har inte stannat utan den visar text och sedan snurrar någon sak... Typ. Och annars är det väl...
Hej rootade precis min kompis Android telefon (HTC Legend). Laddade ner ROM Manager och installerade en ROM kallad Azura 1.0.1. Sen startade...
Är riktigt nöjd med min Legend nu efter 2.2. Men en sak kan jag säga! Att inte blir nästa mobil en HTC om de ska "oprioritera" vissa mobiler!...
Jag har hört att ni andra också ska få den på Fredag. Så _z_ har rätt.
Laddar upp filmen på Youtube nu. Dock är det ganska så segt. Så det kommer snart :)
Den versionen har jag också. Hur ser den "nyare" versionen ut menar du
Sitter på bussen. Kan ta och filma det när jag kommer hem. Helt sjukt mig snabbare har den blivit
Oj, hittar inte ni andra uppdateringen? Jag har hittat i alla fall. Helt sjuk skillnad. Den dära boosten på 400% stämmer fan! Jag kör reckles...
NU HAR DEN SLÄPPS! BARA ATT SÖKA!!!! JA!!!!!!! :D :D :D
Har varit kontakt med Handelsbanken 2 gånger. De har sagt att de inte har en aning om vad problemet var. :/ Otålig och otålig. Skulle ju vilja...
:/ Vafan google! Tråkigt att det är så. Känns lite som man blir lurad ju.
Okej. Hur länge sedan var det du började då? Är det något som uppkommit nu eller något som började när Android Market kom till Sverige?...