Separate names with a comma.
Jag råkade också på Laddningsproblem. Köpte paketet med platta och tgb, bland de första leveranserna som kom. Har hittils alltid laddad plattan...
Uppdatering till 3.2 verkar vara tillgänglig nu, OTA. :-) Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
Tyvärr så hjälper detta inte. Jag gjorde på ett ungefär samma sätt fast i samband med att jag flashade in 2.3.3 via kies och jag får samma fel....
tjohoo, då är den igång... :) Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
Hett tips! Siba, Backaplan, Gbg. Hämtade precis ut en, med svenskt tgb :) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Nu fungerar min mobil som det ska. Gjorde total återställning via recovery och formaterade även det interna minnet. Inga omstarter efter det och...
Låter riktigt bra det där... Finns det nån log över ändringarna (fixade buggar)? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Låter likt.. Min startade också om sig då jag lagt bort den. En gång mitt i natten och väckte mig :| Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Ja. Det är nog bara att prova... Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Efter uppdatering via kies så har min mobil nu startat om sig 5 gånger av sig själv på en vecka. Har ingen root eller annan specialare. Gjorde en...
Kanon, tackar för svaren...
Någon som har koll på hur mycket laddaren drar när den sitter i väggen men ingen telefon inkopplad? Mätte med "clas ohlson"-mätare och den visade...
Hade problem med att ansluta telefonen till Kies, för mig löste det sig till slut. Kom fram till slutsatsen att jag var tvungen att byta...
skumt i chatten kommer meddelanden inte växelvis utan först alla meddelanden från den jag chattar med,sedan mina svar? Nån som sett samma fel?
Ja, jag har också tele2 och har problem med tiden. den verkar inte vilja ställa in sig. Kör nu manuellt.
Hej på er lyckliga ägare av SGS :) Väntar spänt på att få min efter midsommar.. Hur är det medföljande headsetet? In-ear plopparna till gamla...