Separate names with a comma.
någon som vet hur neonnet är om något har krånglat och man har handlat från telefon eller interneet och går till butik för att fixa den? skiter...
tänk om alla butiker lägger upp vilka datum dom ska gissa på tsm? o_O
lite OT: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=838917 intressant pris eller? :D
så.. vi kanske inte får se mobilen på ett bra tag om det inte läggs ner?
"Förklaringen till den goda kvalitetskänslan ligger till största del i att LG byggt chassit till Optimus 2X runt en ram i metall." yes!! :cool:
för alla som beställt hos expert: "Vi har tyvärr inget bra leveransbesked att ge i dagsläget! Detta svar är vad jag kan ge just nu! Ha en...
angående denna silver remsan som går runt hela luren, är det möjligen aliminium, eller är de plast skit? :(
OT: någon anna än jag som tänkt på att det är fler och fler folk som kollar på detta forum? :p
va det bara dustin som får in mobilerna nästa vecka??
vad har expert?? dom står varken med på 20/20 eller brightpoint, någon som vet??
fan att man beställde från expert, om det nu stämmer om att jag måste vänta 2 veckor minst..
hade för mej av min semester där att det skulle finnas en tre butik där men är inte alls säker, kolla google maps ;)
inte kuul!! :(
låter underbart med den 3:e :D
okej tack, fick en mini hjärtattack :p har någon hållt i en DHD och en annan 4 tums mobil? hur stor skillnad är det? märkbar? knappt någon...
läste just att det handlar om att spelen har inte blivit anpassade för tegra 2 än, vet ej om det var en pålitlig källa..
http://crave.cnet.co.uk/mobiles/lg-optimus-2x-dual-core-phone-aces-cpu-and-3d-benchmarks-50002475/ enligt denna länk så presterar telefonen sämre...
är rädd att det kan bli så.. men netonnet har ju tidigare sagt preliminär release sista veckan i februari, och nu har dom tagit bort preliminär...
nej men asso alla som har tänkt att sälja den, asso inte endast 3, mobilgig, netonnet med flera :p
om 3 har fått in den och den ska skickas till butikerna så borde ju alla andra som ska sälja den få in den under nästa vecka med då :D
ok, det förklarade varför den va så mycke dyrare där än på andra ställen :p
kostar det 550 i alla expert butiker att förhandboka?
ja det börjar närma sig :)
yip :cool:
inte så ut spritt, det är ju nästa vecka som det är massor av datum :p
why naat? :(
står inkommande 3/3 på telia nu
haha okej :) låter super och om den kommer denna veckan är det bara att tacka o bocka, men det låter lite som att det blir nästa vecka ändå ;)
menar du den 25:e eller den 4:e?
trycka på startknappen :D kommer nog faktiskt att bara hålla den underbara mobilen en stund, det är ju min första smartphone :)
ajdå.. aja, får ett sms när den har kommit ;)
datumet som t.e.x. elgigan hade fått kanske va datumet för centrallagret, vem vet ;)
så ingen av dom har fått in dom till central lager?
expert hade ett preliminärt datum för den för att få in den till central lagret enligt en som arbetar hos expert - idag som sagt det är inget...
http://www.phonehouse.se/Forhandsbokningar/Forhandsboka-LG-Optimus-2X-svart
netonnet säger release nästa vecka. eller sista veckan i februari - vilket man ser det som :P