Separate names with a comma.
Har ni lyckats med "Dela resans förlopp" med någon vän från Android Auto? När man startar en navigering till en destination i Google Maps så kan...
Jag flashade till CyanogenMod igår, sen dess har jag inte lyckats koppla upp mig mot jobbets Exchange server. Felet får är att autentiseringen...
Nu har tävlingen/friskvård hittaut.nu startat. Den går ut på att man skall hitta checkpoints ute i naturen. Checkpointsen har olika...
Finns det något program där man kan ställa in hur länge man vill att flight mode skall vara aktivt? Händer alldeles för ofta att jag slår på...
Finns det något sätt man kan själv "hjälpa" google med deras positioneringstjänst via wifi? Som det är nu så har min telefon lärt sig och...
Vet inte om det finns, men jag skulle vilja ha/hitta en app för klassisk frågesport. Kan bli lite tråkigt att bara vara ute och gå(motionera)....
Finns det några applikationer som skapar täckningskartor i Sverige? Vore bra att ha när man ska välja operatör eller resa bort. Just nu tror jag...
Finns det något smidigt program eller sätt att skapa en "task" från ett sms eller mail? Det bästa vore om man kunde skapa en task i Astrid eller...
Behöver eller bör man formatera minneskortet om man byter ut det som följde med? Jag satte bara in det nya, ser ut att fungera. Tänkte det var...