Separate names with a comma.
Hej! lånar tråden lite, känns onödigt att öppna flera. Har lite bekymmer med min lur, blir obekvämt varm vid laddning och samtalskvaliteten är...
har haft telefon i ca 4 timmar nu, och kan inte säga mer än att jag är sjukt nöjd med den.. ganska häftigt byte från min samsung spica ;) men allt...
Härligt! kan hämta ut min 2x efter jobbet ;)
Jag fick svara på några frågor, typ vad jag bor, hur mkt min senaste faktura var på, så fick jag kolli av dom :D så starta en chatt eller ring...
nu fick jag mitt kollinummer av Tele2, efter en lång chattdiskution! :) var visst inte helt enkelt för dom att bara ge mig det, men som det ser...
Pratade nyss med en trevlig prick på tele2s chatt, han sa att den var skickad till mig :)
var du tvungen att uppge något för brightpoint när du frågade om din hade blivit skickad?
Tele2 hänvisar sina kunder till Brightpoint, och jag ringde dom igår, då fick jag till svar "under vecka 11" är vårat leveransdatum.. men dom...
Får ta och höra med en dansk släkting, måste ju gå och köpa utan på något sätt där :)
I Danmark, måste man köpa telefon med abonnemang där?
pratade med tele2 för 1 timme sen, dom sa att dom fick in dom igår, men hade inte börjat skicka ut dom, sa åt mig att återkomma på torsdag :)
Tele2.
Snackar med någon tjej över deras chatt nu, men ska väl ringa senare och höra.. men dom säger att dom har fått in den på lager, men kan bara se om...
Nu iaf tele2 tagit bort "förhandsboka din optimus"
Pratade nyss med en kille på brightpoint, han sa att dom skulle få in dom vilken dag som helst...
" Den informationen som jag kan ge är att den ej är skickad ännu. Av vilken anledning kan jag ej ge " fick jag till svar av tele2
"måste ha" begäret vart inte mindre av swedroids test..
tele2 - preliminär leverans 28feb