Separate names with a comma.
Okej, tack för svar! Hur väljer jag att casta hela skärmen direkt till Tvn? Utan att behöva använda mirroring? Känns ju onödigt att skaffa en...
Hallå! Finns det någon app som gör det möjligt att casta allt som visas i mobilen? In-app videos etc.. förutom YT, netflix etc som har denna...
Vill bara tipsa om en launcher jag hittade, finns dock inte på market men APK filen går enkelt att hitta med hjälp av Google, Gaya3D heter den,...
Finns ett gratis alternativ “tiny shark“ pröva!! :-)
Hej! är så att jag haft min kära 2X ett tag nu, vill testa root/roms osv ta bort all skit lg har bajsat in i telefonen, undrar bara lite vad...
Hahah den där diamant appen var ju så otroligt löjlig så jag vet inte om man ska skratta eller gråta, det som va ännu värre var att 50 pers har...
Hittade en app på market “Shop manager - iboss“ nån sorts shopping app som kostar 1 197,61 kr, har de blivit fel eller kostar den verkligen så...
Har haft min nu i 2dagar ungefär, det är även min första android/smartphone, och måste säga att jag är jävligt nöjd, vilken underbar telefon :D
Haha, ska tänka på det, var själv nära på att bli en "Iphone-människa" men en god vän fick mig att fatta intresse för Anroid telefoner, och.. Oj...
Äsch, den verkar så underbart grym så skulle inte spela någon roll om jag skulle få ladda 2 gånger om dagen, elektricitet finns det gott om. :D
Är ny här, kände att min gamla nokia med snake började bli jävligt dryg, så bestämde mig för att skaffa en Android telefon, detta blir då min...