Separate names with a comma.
I dag kom äntligen uppdateringen, som förhoppningsvis tog bort problemet.
Nästa vecka (nr:28), så kommer en uppdatering till våra telefoner, som tydligen ska åtgärda det problem vi har.
Om jag förstått det hela rätt, så enligt en produktchef på 3, så den 2/6 uppdaterade Siemens någon form av mjukvara i 3:s master, som inte gick så...
FELET HITTAT. Kompisens brorsa fick tag på rätt person på 3. Meddelar följande. Att 3 den 2/6 fick ett fel på någon form av programvara (från...
Gjort en fabriksåterställning. Dock utan resultat.
Jag har inga porblem när jag har WiFi:n påslagen. Problemet uppkommer så fort jag slår av WiFi:n. Då får jag SIM-kortsfel m.m.
hoxjävel@: Kompisen som har exakt samma fel som gjorde en fabriksåterställning, sen var HOX fullt gravid igen (peppar, peppar). Ska testa detta...
Har samma problem. "Förbereder SIM-kort" dyker upp lite då och då. Men dessutom har jag detta problem (som jag skrivit om i en annan tråd)....
Har abonnemang hos 3. För ca 3 dagar sedan har ett problem uppstått, som jag vet att ytterligare fem personer har fått. Alla har HTC-telefoner....
Billiga, ja då menar jag billiga tillbehör & fraktfritt finns på denna sajt http://www.dealextreme.com/