Separate names with a comma.
Okej, vad jag hittade i reviews var att den var klen, men det är såklart en väldigt relativ fråga. När jag köpte min defy var den ju inte den...
Jag har stört mig på min defy ett tag nu då den är slö, batteriet börjar ge upp samt att jag häromdan upptäckte ett 100tal blåa pixlar över 1/4 av...
Hej Jag har försökt googla och leta här samt på XDA-developers, men får inte riktigt klarhet på allt det här med att roota/installera custom...
Cdon var till och med så snälla att jag fick 50:- rabattkod som "plåster på såren", men jag tänker inte köpa mer ifrån dem, de får stå sitt kast i...
Jag kan glädja dig med att du måste skicka tillbaka den, då cdon påstår att man måste "dra skruven med exakt moment, vilket kunden inte själv...
Jag tvivlar inte på dig, för min är precis som när jag skickade inte den förutom att skruvj*veln saknas :( Och att glömma en synlig skruv är...
Jo jag vet, men hur ska jag göra? Får hoppas att jag får tag på en skruv, annars begär jag ny telefon... Jag har aldrig trott att jag kan dränka...
Hej! Jag har nyligen fått hem min Defy från Anovo, där den åkte in på högtalarbyte. Jag fick även en uppdatering till android 2.2, allt verkade...
Angående DEFYs batteritid är den helt ok enligt mig. efter en dags spelande/surfande osv. i skolan och lite hemma har jag 50-60% batteritid kvar....
Ok, men vad är skillnaden på superoneclick och z4root? Har fattat det som att superoneclick är via datorn och z4root bara är att tanka från...
Hej! Jag funderar på att roota min Defy, och har lite frågor... Vad är för/nackdelar? Jag har fattat att man får full kontroll över mobilen...
funkar även bra på motorola defy, Super Mario 64 laggar då och då, men det är inte jätteofta. Jag blev förvånad vad en mobiltelefon klarar idag,...
Nej du kan inte handla på internet alls med Maestro. bara med Visa/Mastercard vilket du måste vara 18 för att ha:/ Så det ser svårt ut, försök...
Bor man som jag i skåne så finns DMI weather appen med widget, och den stämmer nog bättre för mig än yr.nos rapporter Synd att den är så tråkig...
Den uppdateringen du menar är att roota telefonen och installera custom rom, vilket jag som nybörjare inte vågat mig på Vill du veta mer så...
Jag har haft min defy i några veckor nu och trivs jättebra med den. Byggkvalitén är bra, bara volymknappen och usb/hörlurs skydden som känns...
jag har haft min i ett par veckor nu, och det är en B13. Så vill du vara helt 100 på att få en ny ska du nog vänta lite till :( Eftersom det...
Hej alla Swedroidare Jag har sökt men inte hittat svar på min fråga. Jag går och funderar på att köpa ett större microSD kort, men jag vet...
Jo du har faktiskt en poäng angående att lägga mobilen upp och ner...o_O För med skärmen uppåt ligger mobilen på batterilucke-"låset" och...
jo precis;) köpte defy av just den anledningen att jag tycker det är så töntigt att alla köper en flashig mobil (typ iphone) bara för att trycka...
1.flash är inte 100% kompatibelt förrän i FroYo (2.2) youtube funkar med appen men flash på hemsidor gör inte. 2. Motorola har bekräftat en...
Det har sagts förr men det tåls att sägas igen, Motorola har lovat att alla BTxx och BFxx eller de som har en blå prick på klisterlappen är...
Jag sket i webhallen, dom lovar och lovar men drar bara ut på det... Cdon levererade på 1 arbetsdag, beställde fredag eftermiddag och paketet...
Bara jag som inte "lider" av blur? tycker inte det laggar precis... Dock har jag rensat från alla blur widgets, och jag har inga social network...
Nice, önskar dig lika mycket lycka som jag önskar mig själv, har ringt hela 2(!) samtal utan besvär än så länge... ;)
Tack för alla svar, hittade 6 st för 31:- inkl frakt till sverige på ebay.co.uk, körde med swedbanks e-kort och transaktionen gick genom utan...
Har en liten fråga till alla defy ägare, om ni har displayskydd på den, var fick ni tag på det? jag har försökt skaffa via amazon(.com och .co.uk)...
Så har äntligen min defy landat i brevlådan:D fick den från cdon, avbeställde från sega webhallen i fredags och fick från cdon idag, alltså 1...
Låter nice, det verkar som att allt man behöver vara rädd för är eventuella problem med samtalshögtalaren som lägger av. Engelska menyer skulle...
Men ändå... nån dag måste man ju prova om den håller vad den lovar;) Dock kan jag se mig själv efter att ha släppt luren i poolen och den inte...
Tycker faktiskt att det är mitt i veckan nu... och jag fick mail om det efter jag postade här;) Bara lite otålig och jag vet hur sega webhallen...
Fan också... kunde beställt där då ju:ehm: Aja, orkar inte byta nu utan får snällt vänta på webhallen
Jag köpte defy för att slippa alla äckliga skärmskydd och fordral som alla smartphoneägare har. Är van vid dumphone och den har jag bara i...
Varifrån beställde du? Hoppas inte på Webhallen... Jag väntar fortfarande på min, beställde för 2 veckor sen:( Har man inte bråttom så är...
Nice, "Well i didn't know thar Android guy was Canadian:O Som tidigare sagt, sjukt fet profilbild;)
Nice, då vet man vad man ska kolla efter så fort luren anländer med posten;) håller tummarna på att där är en blå prick:D
Angående lanseringen av Defy i Sverige kan du vänta länge, då Motorola inte marknadsförs alls i hela norden. Dock kan du beställa den från svenska...
Vi får hoppas att det stämmer, jag orkar inte vänta lägre utan beställer från webhallen nu... Men jag vet att jag inte kommer bli glad ifall...
Webhallen kommer nog aldrig hålla några i lager, jag fattade det som att de plockar hem så många som beställs: "Jag hörde med våra inköpare, och...
Det stod längre bak i tråden nåt om att det skulle vara fixat i produktionen från och med nu (som var för kanske en vecka sen) och att redan sålda...