Separate names with a comma.
Jag ser detta spel på Market, men har inte uppkoppling nog för att ladda ner det. Någon som vill testa? Är det bra? Samma team som gjort Hot...
Gamevil som ligger bakom massa bra spel såsom Zenonia har släppt Colloseum i dag. Bra speldag! Har själv inte testat det än men det ser bra ut!...
Charmigt och snyggt plattformsspel med samma grafikmotor som exempelvis Samurai II finns ute på Market nu. Spelet är extermt ambitiöst men har...
Är det bara hos mig som Widgetlocker dödar all typ av ljuduppspelning? YouTube, Spotify, Stock-musikspelaren, allt stannar när skärmen släcks....
Hittade Captain America på Market i dag. Grymt spel i stil med... Alla andra spel där man springer och hoppar och slåss. Tanken är att Captain...
Hittade en underbar Zombieville-klon på toa nyss. Det är både snyggare, roligare, mer varierat, blodigare, längre och... bättre helt enkelt. Enda...
Låtom oss diskutera rakapparater för ett ögonblick. Jag har under mitt "vuxna" liv hittills kört med hyvlar, och vanvårdat min hud. Köpt en...
Led du av gula fläcken i displayen när telefonen var ny? Hur gick det? Vilka lämnade in för service? Vilka gjorde det inte? Stör ni er fortfarande...
Hej! Jag installerade nya Market i dag men kan inte använda den. Då den saknar funktion för att sortera nyinkomna spel och appar efter modellen...
Kvalitetsspelen fortsätter välla in på Market. Här kommer nu Zombieville USA, från skaparna av Battleheart. Sidoscrollad action med massa vapen...
Först Zenonia 3 och nu Inotia 3. Gratis från Market, ett stort action-RPG från Com2us. Klart charmigt!...
Ni som har koll och en dator framför er (jag har bara mobilen för tillfället, lite knöligt att söka ordentligt då), kan man få interner för...
Älskade ettan så att köpa tvåan kändes givet. Men är det bara för mig som grafiken är knasig? Spelet är i svartvitt med extremt tomma texturer. De...
Hittade ett helt gratis dunderspel i dag. A Monster Ate My Homework heter det. Du spelar Någon med massa läxor. De står uppställda på en...
Såg att Zenonia 3 släpptes i dag. Gratis på Market. Själv har jag aldrig gillar Zenonia. Får spatt av styrningen och hastigheten. Men ni andra...
Hittade detta, som ett alternativ till Puzzle Quest. Liknande upplägg, dock ej en kopia. Pussla, slåss och rollspela. Har bara skrapat ytan men...
Läget. Tele2. En fri gigabyte i månaden. Fick besked om att min gig är förbrukad. Tele2 sänkte till 64 kb. / sekund. Men detta är inte 64 kb....
Hej! Har ni testat några dylika saker? iPhone / iPod / iPad Accessories Som vanligt så är utbudet störst till iPhone / iPod. De har till...
Såhär är det: glöm Robo Defense. Glöm allt du vet om tower defense. På torsdag får vi Fieldrunners i en HD-version och Fieldrunners är bäst. Helt...
Såg att de sålde externa vidvinkel- samt macrolinser till mobiltelefoner. Jag har lite frågor: 1. Är detta bra saker eller leksaker mest? 2....
Coolt spel med spännande design. Dra fingret över fiender för att attackera dem, se blodet spruta. Lite Fruit Ninja möter Samurai II kanske!?...
Hittade ett spel i dag, som åtminstone verkar grymt. Det kostar 40:- så jag vill verkligen grovtesta lite-versionen innan jag slår till, men...
I går efterlyste jag ett spel i stil med SPiN. I dag fick jag veta att utvecklarna av nämnda spel tänker satsa på Android. De börjar med att ge...
På tjejens iPhone, samt på min gamla Satio brukade jag spela SPiN / SiL. Detta är ett av få spel jag saknar på Android. Det finns inte ens en...
Jag vidarebefordrar en fråga jag läste på ett annat forum. Detta gäller alltså inte mig. :) "hej ! köpte min HTC desire HD för 4 månader sedan...
Jag använder nu GoLauncher, funkar prima på alla sätt. Men den har ett problem. Eller problem är väl att ta i, men jag skulle önska att få annan...
Jag har en spelidé men absolut noll poäng i programmering. Men jag tänker mig ett fragmenterat, tokigt spel där du tilldelas små uppgifter som ska...
Vore det inte en idé med svarta appar? Alltså, en mail-klient med svart bakgrund / vit text, ett svart/grått Facebook-skin, en webläsare som byter...
Gratis i dag på Amason App Store.
Hittade ett charmant spel i dag, Robo Surf. Du är en robot som surfar. Egentligen är hela upplägget snattat från spel som Mini Plane och dylika,...
Jag vet att jag har skapat en tråd för kommande spel, men detta ser helt enkelt för bra ut för att nämnas som ett i mängden, och får därför en...
Vad skulle ni kunna tänka er att betala i hyra, som allra, allra mest? Jag och min tjej trängs nu i hennes studentrum två kilometer från centrum....
Testar Green Power. Får se om det gör nån skillnad. Jag har en fråga dock. Kan någon förklara Wireless ON Durarion och Wireless OFF Duration?...
Har en mjuk och fin putsduk. Men den smetar ut det fett som fastnat på skärmen snarare än att göra sig av med det. Hur löser du fett på skärmen?
Nästa storspel är här. Utvecklarna bakom Robotek är Hexage, som gjort sig kända för sin enastående grafik och sina kvalitetsspel såsom Radiant,...
Nu har jag rootat luren. Kan jag då ta del av officiella mjukvaruuppdaterigar via Kies eller hur ser min framtid ut?
Jag fick nys om Chainfire3D i går. Det är en OpenGL-driver som ska öka telefonens prestation och minska telefonens prestanda genom att skära ner...
Tänkte roota. Men Gud, det finns ju hur många sätt som helst att gå till väga. Jag tänkte köra denna då den inte sträcker sig över min förmåga i...
Jag söker en widget eller annan lösning att använda på min Widgetlocker. Den ska visa om jag har missade samtal eller nya meddelanden. Jag har...
Eh, det där Game Hub som Samsung stoltserat med ett tag, är det nån betagrej eller är versionen vi har på våra telefoner slutgiltig? Där finns...