Separate names with a comma.
Köpt!
google messenger :)
dolphin (Y)
vunnet?
king, kan swisha med detsamma om jag tar hem detta
1200 + frakt
1100 + frakt
får igång budgivningen med ett bud på 1000kr
awesome!!! Funkade perfekt, nu har jag 2.2.1 och SVENSKT! :) tackar tackar
bajs... nu blev min lur på holländska hahaha, kiss! Ändrat till svenska språk och har 2.2.1 nu men tangentbord är fel och bläigt.. Skulle inte...
nu flashar jag med odin, precis när jag börja insåg jag att jag hade launcher pro på när jag gjorde detta med kies... Kanske därför det blev...
Helpz! Jag körde uppdatering via KIES, sen fick jag nått error mitt i och den återställde sig till 2.2, inget gick förlorat och allt är bra....
Låter ju som en grym idé! Inte för att jag bor i sthlm, men tycker de låter super :)
Finns inte plats för externt SD kort i den va? Hade varit sugen om de inte var för de och brist på 720p inspelning, vilket jag inte riktigt fattar...
haha äsch då, genus-perspektivet har inte riktigt slagit igenom inom teknikvärlden :P Fikan låter ju trevligt men bor tyvärr i uppsala,...
Hittade denna tråd nu lite random sådär kl 1:45 på en lördagnatt, har det uppstått regelbundna Galaxy S fikan med forummedlemmar? haha fan va najs
Fungerade perfekt :) telefonen startade om och pratade med mig vid boot (scary stuff) officiella 2.2, fick ca 970 i quadrant innan och nu ligger...
Har du windows 7 / vista så kan du i start menyn bara skriva in regedit har du äldre windows (fast detta funkar nya med) så öppnar du "kör"...
Hjälp snälla? Fått det att fungera nu!!! OBS OBS!! Om ni inte lyckas först och ni har 2.1, testa att flasha me odin och sen göra enligt denna...