Separate names with a comma.
Nu har Saturn.de 150 euro avdrag dom med. Rabatt igen alltså. För dom våghalsiga beställarna.
Media Markt har fortfarande rabatt, 150 euro. Där har väl en del lyckats köpa?
Saturn verkar ha skippat rabatten nu. Jaha.
Nu är Voodoo 5 stable på gång.....ska släppas idag enligt supercurios twitter.
JPA är inte uppdelad. Samfirmware rekommenderar att man börjar med JM8 först, med 512-pit och repartiation. Kolla XDA:s general forum, där finns...
Har äntligen fått bekräftat att mitt tidigare problem med förlorade å,ä,ö på tangentbordet berodde på ett fel i voodoo. Hade ett tidigt snapshot...
Har samma problem med baren just nu. Har inte ens doc's rom. Kan det vara sgs tools? Nää? Senaste appen jag installerat.
Mitt tangentbordsproblem blir allt intressantare. Har "knappar" för å,ä,ö på danska och norska, men inte på svenska. Svypeinmatning visar dock...
Testat Swype nu och där får jag svenskt tangentbord nu. Men i vanliga qwerty-satsen funkar det inte. Vad jag kan se är inget extra ibockat, kollat...
Har fortfarande problem med tangentbordet. Har fabriksåterställt, kollat om Kies vill återställa m.m, inget resultat. Har alltså å,ä,ö bara via...
Funkar jättebra med nya snapshot-varianten. Har dock inte åäö längre mer än via longpress. Mickeko, du har väl lite kontakt med utvecklaren...
Morrn alla! Hör väl till dom få som faktiskt gillar Samsungs launcher TouchWiz. Kört LauncherPro Plus flera månader, men har gått tillbaka....
Googla på Samsung Galaxy hard reset, har det som bokmärke hemma men tyvärr inte på jobbet. Har inte testat, men kanske kan vara något. Annars är...
mickeko, har du möjlighet att svara på detta? Känns mer aktuellt om det är ny firmware på gång, vilket det ju verkar vara....:teeth:
Är med.......sista fråga bara. Har JP6 via Kies, skulle det funka att flasha JP6 via Odin rakt av eller måste jag ner på JM8 som guiden säger?
Okej tack. Räcker det med fabriksåterställning från telefonens meny eller ska det vara via revovery? Med SD-kort avser du det interna antar...
Läst osv. Men undrar ändå ett par saker, för jag är en noob och kanske borde ge fan i saker jag inte riktigt kan, Men någon vänlig själ (mickeko?)...
https://docs.google.com/document/d/1BpoZycEkNHDr28bkUb1KdJy2xdQ7ZDowpHVMGpXheGc/preview?pli=1&sle=true#heading=h.wxoh8t-o4kkuo Bra läsning för...
Du kan söka på Flipfont på market, kan finnas nåt. SGS använder Flip font. Sett att det finns på Slideme annars, men den sidan är lite buggig. Om...
Svarar mig själv. Efter en fabriksåterställning funkar 3G-surfning igen. Samma APN som förut, förinställt av Telenor. Ett tips till nån kanske.
Var lite dum och försökte få hjälp på SGS-forumet, my mistake. Jo alltså. Kan inte ansluta till nätet via 3G längre, wi-fi funkar. Började...
Svarar mig själv. Har anlänt hem och kan koppla upp mig via wi-fi, men via 3G är det fortfarande kört, ingen anslutning. Tips någon? Ja, jag har...
Jodå, har inte ändrat något där. Har telenor och allt ser ut som vanligt. Det enda ovanliga jag gjort är att sätta i mitt engelska sim, det har...
Hej! Paniken nära, kan plötsligt inte ansluta till nätet eller google eller något. Vad kan ha hänt? Funkade i morse, hade då mitt engelska SIM i...
Kör samma som du, även SGS alltså. Notificationbar får du fram enklast genom att trycka på menyknappen, touchknappen alltså och sedan välja...
Är nybörjare på smartphones och Android osv. men har lyckats följa guiden för det här lillhacket. Jag undrar hur man backar till originalfirm?...